Hoeveel extra babykaartjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Trees, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

De tijd vliegt inderdaad! Ik ben zelf ook elke dag in shock als ik mijn banner zie :D

Ik ga eerst eens uitzoeken hoeveel extra het kost als je later er weer 25 bijbesteld. Ik heb namelijk geen flauw idee en heb heel diep nagedacht, maar weet echt niemand die ik vergeten ben. Misschien heb ik zelfs teveel buren op mijn lijstje ;)...

We hebben trouwens nogal wat mislukte proefdrukken. Deze kunnen wel gebruikt worden voor de gratis babydozen :D.

Fijn al jullie antwoorden!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hi Trees,

36 weken alweer, jemig...ik weet nog dat toen ik zwanger was ik regelmatig je berichtjes las van jouw zwangerschap en nu is je beeb al bijna klaar om geboren te worden.

Even ontopic: Ik had zeker een kaart of 15 extra. Gelukkig maar, want wij kregen kaarten van mensen hier uit de straat die we zelf geen kaart hadden gestuurd. Ook heb ik een kaart voor in het geboortefotoalbum en het 1e jaar boek.

Geniet nog even van de laatste weken!
    Romy

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hadden er 10 teveel en hebben er nu nog 7 liggen...dus hier zou het makkelijk gegaan zijn met 4 kaartjes.

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Weet je zeker dat je er niet gewoon 85 kunt bestellen ofzo? Het zou misschien kunnen dat de eerste porties minimaal 25 moeten zijn, maar dat ze het geen probleem vinden om je uiteindelijk een ander aantal te verkopen. (Service...)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Omdat wij het hebben gecombineerd met een verhuisbericht (zijn vier weken voor bevalling nog verhuisd) heb ik er 125 besteld geloof ik. Uiteindelijk heb ik er toch nog wel een 25 over denk ik.
    Maar inderdaad in haar fotoalbum en kaartenboek is er eentje geplakt in ons eigen fotoalbum. Verder moest er nog wat extra naar mn werk etcetc....

6. ducie

ducie Bekend lid

15 feb 2008
    662
    0
    0
    wij hadden toendertijd veel te weinig geb kaartjes
    en bij bestellen was erg kostbaar

gr anja

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik zou er idd een paar achter houden. Ik sta zelf voor de klas en het komt regelmatig voor dat er geboortekaartjes mee naar school genomen moeten worden. En dan krijg ik dus regelmatig van ouders te horen dat er geen kaartjes meer over zijn! Beetje extra voorraad lijkt mij geen overbodige luxe. Vier lijkt mij wat weinig, maar 29 is wel weer overdreven veel! Toch maar hopen dat je ook in andere aantallen kan aankopen. (wel worden kaartjes vaak goedkoper vanaf 100 stuks).

Succes ermee!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb er 5 meer besteld.

Als ik mensen ben vergeten is dat jammer.

Deel Deze Pagina