Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwangertje, 26 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangertje

26 dec 2007
    14
    0
    0
    Heyyy..

Aangezien ik 2 weken geleden 2 weken over tijd was heb ik ook een test gedaan, en die was positief!

Wij waren hier heel erg blij om, maar omdat ik nog geen zekerheid had (dacht ik) heb ik die zaterdag erna nog een test gedaan (en weer positief). :D

Wij hebben van het weekend aan de opa's en oma's verteld, aangezien wij dit wel een leuk kerstcadeautje vonden. En zij waren er erg blij mee net als wij! :D (ben nu 8 weken zwanger)

Het enige waar ik zo onzeker over blijf is dat ik zelf nog niets gezien heb. Heb nog geen echo gehad (heb ik 3-1) en ben ook nog niet bij de verloskundige geweest. Ik heb dus de uitslag via 2 zwangerschapstesten. En ik weet dat die ook 99% betrouwbaar zijn, maar het zou ook zo fijn zijn als iemand je kan bevestigen (of laten zien) dat het echt zo is.
    We willen dit zo graag dat ik daar dan zo onzeker over ben!

Vorige week heb ik een paar dagen onwijs misselijk boven de wc gehangen, maar daar heb ik de afgelopen 2 dagen helemaal geen last meer van gehad!

Waren jullie de 1e keer ook zo onzeker?

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Oh zeker was ik ook onzeker, zelfs na een tweede keer naar de gyn te zijn geweest (1e echo was bij mij nog niets op te zien). Na de 20 weken ben ik pas een beetje gaan genieten! Ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen, maar geniet ervan!

3. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Logisch dat je onzeker bent hoor... Maar je kunt er met twee positieve testen echt wel vanuit gaan dat je zwanger bent! Houd er maar vast rekening mee, dat er steeds weer dingen zullen zijn waar je je druk over kan maken....
    Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval, probeer er evengoed van te genieten!

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Oh dat had ik ook hoor... Maar na de 2e test geloofde ik het wel.. En 3-1 zie je je kleintje al!

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

Vervelend is dat he, in het begin heb je alleen een plastic stokje met twee streepjes en dat is het hele bewijs voor het bestaan van je babietje...
    Maar die testen hebben het niet mis joh! Vond het in het begin ook erg vreemd. Helemaal niets te zien, niets te merken, niets te voelen en toch ben je, hoe onwezenlijk het ook lijkt, zwanger.

Zou zeggen, vertrouw die testen! En geniet ervan, het is bijna oud en nieuw en dan heb je ook al bijna die echo die gaat bevestigen wat je al weet maar nog niet durft te geloven!

Enneh, wees blij dat die misselijkheid er (niet meer) is! Nou is iedereen anders, maar ben ook helemaal niet misselijk geweest, alleen een paar avonden geen trek....

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben ook erg onzeker

moest vanmiddag naar het ziekenhuis omdat ik erg last had van diaree en nuikpijn en voor de zekerheid kreeg ik een echo omdat ze bang waren dat het een bbz was maar ze konden alleen nog maar een vruchtzakje zien meer niet

ben nou zo onzeker moet nu vrijdag terug komen kijken of er dan iets tezien is

ik weet hoe je je voelt hoor meid

suc6 en op naar 3/1

7. Zwangertje

26 dec 2007
    14
    0
    0
    Ja dat dacht ik.
    Maar 3-1 is alleen nog het intake-gesprek.
    Dus moet nog maar even wachten.

Maar als ik daar ben kunnen ze me waarcshijnlijk wel geruststellen neem ik aan!

Hoe doen jullie het met sporten?
    En met oud en nieuw?
    Hebben jullie geen probleem met sinas drinken in plaats van wijn?
    ;) hahahaha, rare gezichten ofzo....

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ach, ik was al niet echt een drankorgel (buitenshuis dan, lekker in mijn eigen omgevinkje hou ik wel van een glaasje. Of meerdere... :D) dus niemand keek op dat ik aan de sinaasappelsapjes ging. Bij de Hema hebben ze hééééééle lekkere Jip en Janneke champagne zonder alcohol, misschien een ideetje voor oud en nieuw?

9. Zwangertje

26 dec 2007
    14
    0
    0
    Dat is misschien wel een goed idee ja.
    Heb het ook al met mijn vriend besproken, die zegt dat we niet moeilijk moeten doen, als ze het vragen gewoon zegggen dat we zwanger zijn.

hahahaha.. Heb er nu al zin in!

We gaan in ieder geval met zijn 3tjes GOED het nieuwe jaar in

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bij de eerste was ik onzeker, en nu bij de tweede.... was ik weer enorm onzeker! Daar doe je helaas niks aan vrees ik. Die eerste periode heb je gewoon nog weinig 'tastbaars' om te geloven dat je echt zwanger bent.
    Misselijkheid kan komen en gaan, en je kunt je dus de ene dag veel beter voelen dan de andere.
    Je moet nog even geduld hebben maar dan heb je je eerste echo al! Stertke met wachten... O ja, en gefeliciteerd!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk dat het iedereen het wel herkent het onzeker in het begin ondanks dat de ene wel klachten heb en de ander niet! dus dat onzeker is menselijk en hoort bij ons gevoel en ook al bij je moedergevoelens ;)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben zelfs ook nogal onzeker, maar ik geniet nu van mijn buikje en moeheid meer niet....

Dus ik wil gewoon positief blijven, dat lukt me ook aardig ;)

Deel Deze Pagina