Ik bensinds een tijdje wanneer ik me inspan een beetje benauwd en ben ik een beetje kortademig voor mijn gevoel. Als ik dan even rustig lig is het ook zo weer weg. Hebben jullie enig idee wat dat kan zijn? Soms heb ik ook steken links op mijn borst....zou ik hyperventileren zonder dat ik het door heb ofzo. Ik ken het helemaal niet dus vroeg me af of dit met mijn zwangerschap te maken heeft. Het voelt best wel eng eigenlijk!
Ik denk dat dat een typisch zwangerschapsverschijnsel is hoor. Je hart moet veel sneller pompen nu en daardoor ben je ook een stuk sneller buiten adem. Aan het einde van de zwangerschap wordt het vaak alleen maar erger omdat je longinhoud ook nog eens wordt verkleind. Trap lopen was bij mij ook al heel snel een drama
Ja hoort erbij. Volgens mij ben je dan niet eens echt kortademig, maar lijkt het zo, door hormonen. Dat hebben we geleerd bij de pufclub, maar hoe dat precies zat ben ik vergeten, Niet iets om je zorgen over te maken.
haha ja hier ook,,,,alleen nog echt geen 30 weken dus ben echt erg geloof ik. Als ik wat gedaan heb dan heb ik hetgevoel dat ik veel minder zuurstof of zo heb want dan voelt t heel raar. Gewoon niet fijn. Gisteren met de hond gaan lopen,,,,20 minuten en dan de 2 trappen op bij ons appartement. Iklag uitgeteld op de bank hahah