ja ook bij mij mijn bovenbenen en natuurlijk mijn buik. Die is ook best groot eigenlijk. Mijn billen niet eens zo erg. Ik eet misschien twee boterhammen meer, en meer vla en fruit, maar echt niet veel vet, daar let ik zelfs op. Nou ja, we zien het wel hoe snel ik weer in een maatje 27/30 ( spijkerbroek) en 36 pas,
Houdt je vk dat niet bij dan? Sta thuis ook nooit op de weegschaal maar kom er bij de vk niet onderuit haha
het rare is dat niemand het ziet die 20 kilo! als ik zeg 20 kilo dan schrikken ze, ze zeggen allemaal dat ik er zo niet uit zie.
De vk weegt alleen de eerste keer bij ons. Ik ben nu 10kg aangekomen. Merendeel buik (logisch) borsten (2 maten groter) en mijn billen ook. Hebben jullie dat ook? Ik had al billen genoeg maar nu is helemaal boller
Wegen ze maar 1 keer? Ik word gewoon elke keer gewogen, lijkt me trouwens wel belangrijk om het gewicht in de gaten te houden, dan kunnen ze soms ook signaleren als er iets niet goed zou zijn.. Mijn borsten zijn bijna 2 maten groter en m'n vriend zegt dat mijn billen ook dikker zijn, dat was me zelf nog niet opgevallen
wat zouden ze moeten signaleren dan? ze controleren je bloeddruk enzo. en voor de rest zien ze ook wel als je ineens heel veel aan komt. bij ons werd vroeger wel gewogen, maar nu niet meer. de eerste keer werd alleen gevraagd wat ik woog, en dat werd genoteerd.
Ik ben nu 30 weken zwanger en zo´n 13 kilo aangekomen! Maar ik vind ook wel veel dingen erg lekker op dit moment! Liefs
Ik word bij elke controle gewogen. En als ik het idee heb dat ze neigen te vergeten om te kijken hoeveel ik ben aangekomen, vraag ik zelf even of ik op de weegschaal mag staan. Ben altijd zeer benieuwd naar mijn gewicht. Heb thuis ook geen weegschaal, maar das pure zelfbescherming
Ik heb nog nooit op de weegschaal gestaan bij de vk. De eerste controle heeft ze gevraagd wat mijn gewicht was en daarna is er nooit meer naar gevraagd........
Ze zien je maandelijks terug en daarna vaker en dan zien ze heus wel of je teveel bent aangekomen. Ik denk dat bloeddruk enz meer wijst op problemen. Ik weeg mezelf wel maar dat vind ik leuk (nou ja leuk ) om bij te houden in mijn dagboek.
Wij hebben ook geen weegschaal uit zelfbescherming Daarom vind ik het wel fijn als ik telkens bij de vk gewogen word. Ik dacht dat het standaard was, daarom vroeg ik me af waarom sommigen niet gewogen worden.
ik ben nu 36 weken en ben 22 kilo aangekomen, best veel vind ik ,maar ja is toch niets aan te doen.... Ik wordt bij de vk ook nooit gewogen alleen bij de 1e controle hebben ze dat gedaan. Bloeddruk is idd belangrijker en zolang die constant is dan is het goed volgens mij!
wordt inderdaad bijna niet meer standaard gedaan. ze kunnen er niks aan aflezen. ze doen tegenwoordig alzoveel testen eromheen dat ze daar allerlei zaken mee kunnen constateren.
Toch vreemd dat daar nog verschil in zit bij mijn vk is het standaard eerst bloeddruk opmeten dan weegschaal en daarna buik controleren..
Dan mag je me toch wel eens vertellen wat al die testen zijn, want buiten mijn gewicht wordt alleen elke keer de bloeddruk gecontroleerd..... Ben trouwens nu al 15 kg aangekomen