Mijn kleine meid heeft sinds een paar dagen vreemde ontlasting. Het is heel dun (mosterdachtig) en soms zelfs veel water erbij, ook zit er slijm bij af en toe! Het is absoluut niet de ontlasting die ik gewend ben van haar, ze had altijd breierige, gele ontlasting. Vandaag kleurde het een beetje groen! Ze drinkt ook weer iets minder, maar ze heeft geen koorts, is vrolijk en heeft hele goede plasluiers, absoluut geen teken van ziekte dus... Herkennen jullie dit? Misschien toch een beetje last van haar buik? Kan ik hier iets tegen doen of moet ik even contact opnemen met de HA?
als je onzeker bent over de ontlasting neem je toch even contact op met je huisarts? Als er ook slijm bij zit zou ik dat zeker even doen. Ik weet niet hoe dat bij kleintjes is, maar bij volwassenen wijst dat volgens mij wel eens op een ontsteking. succes, groetjes pampers
Heb net even de HA post gebeld. Ik moet even afwachten... Krijgt ze koorts of verschijnselen van ziekte moet ik weer bellen... Maak me geen grote zorgen omdat ze lekker zichzelf is. Maar dit is een beetje nieuw voor mij. Zou het niet met tandjes te maken kunnen hebben? Zie ze nog niet, maar misschien is ze wel bezig ermee??? Ontlasting ruikt ook erg...
hmm misschien dan inderdaad iets onder de leden of tandjes ofzo. Bij borstvoeding is het altijd eigenlijk zo dus vandaar de vraag