Hallo, We hebben vorige week ons bed op klossen gezet. Maar ik kan er niet aan wennen. Ik voel me net een kabouter die in een grote mensen bed slaapt! ik kan ook mijn bed niet uitkomen. Nu is mijn vraag: hoe hoog moet je bed zijn?
jammer! mag ik nog een vraag stellen? Hoe moet ik mijn bed opmaken? Wat moet er allemaal opliggen voor een bevalling? ik heb mijn kraampakket eens doorgekeken en ik weet dus echt niet wat ik nu al op mijn bed moet leggen (stel dat de vliezen in bed breken). Alvast bedankt voor je antwoord!
Vragen stellen mag altijd. In het pakket zit een matrasbeschermer, die kan je gebruiken voor als je vliezen beken. Het is wel warm en door het draaien blijft die vaak ook niet god liggen. Een andere optie is om een molton (bijvb. hema) te halen die waterdicht is. Broeit niet zo en zit altijd goed. Verder hoeft je bed niet op een speciale manier te zijn opgemaakt. Ilja
dank je wel voor je antwoord! morgen dus eerst maar eens langs de hema! zie het niet zitten om die matrasbeschermer eronder te leggen.