Hallo, ik ben op zoek naar een flessenwarmer. Wij slapen op zolder en de baby zal de eerste weken bij ons op de kamer liggen. Nu zou het fijn zijn als wij een flessenwarmer voor de nachtvoeding hadden. ik heb al wat gezocht op het internet, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van welke ik wil. dus ben ik op zoek naar tips en ervaringen. mijn eisen zijn eigenlijk dat bijna alle flessen er in passen (sowieso avent en difrax) en dat het opwarmen van de fles niet al te lang duurt. kan iemand mij daarbij helpen?
Als je nachtvoeding geef, heeft kindje vaak HONGER!! Ik bedoel ermee te zeggen dat een flessenwarmer dan al snel te lang doet over het opwarmen. Wij deden (en doen) het zo: thermosfles heet water klaarzetten voor je naar bed gaat. En desnoods en flesje koud water erbij. En een voedingstorentje met het aantal schepjes dat je nodig hebt per voeding. Beetje heet water erin (ongeveer 1/3) en aanvullen met koud water. Voedingstorentje leeg schudden in fles en tadaaaa. Goedkoop en binnen een minuut een warme fles.
En dat is geen "gedoe" met de goede temperatuur krijgen?? Bij onze zoon gebruikten we gewoon de magnetron, maar dan moeten we naar beneden en het lijkt me ook wel fijn om gewoon boven te kunnen blijven... (dus misschien waterkoker in de badkamer zetten?)
Ik heb de Avent thermo bottle. Flesje klaarmaken met koud water, in de thermo bottle, 2,5 minuut wachten en klaar. Ideaaaal! How to use the Philips AVENT thermal bottle warmer - YouTube
Ik hoef geen tips over waterkokers of een thermosfles. Dit wors ons 2e kindje en heb bij de 1e dat allemaal al geprobeerd. Maar dat werkt dus net zo snel als 2 trappen naar beneden lopen voor de magnetron. ik ben op zoek naar een snelle flessenwarmer waar mensen ervaring mee hebben. Tot nu toe heb ik de beaba bib secondes gezien. @nahla, dank je voor de tip. Ik ga hem opzoeken. En idd lekker snel. Kun je in de opwarmtijd mooi de luier verschonen
Ik heb hem hier vandaan. PHILIPS AVENT Flesverwarmer violet/wit - online bestellen! - babywalz Ik ben er echt heel blij mee. Zeker als ik een hele dag op pad ben. Zo kan ik overal een flesje klaarmaken. Je moet er dus wel een poedertorentje erbij hebben