Ik heb hier al 1000 vragen gesteld en nu heb ik er weer 1.. Onze zoon is nu bijna 13 weken en krijgt Nutrilon Pepti (180+6) en drinkt deze doorgaans goed leeg. Hij zou zijn voedingen moeten krijgen rond 07.00-11.00-15.00-19.00-23.00 Helaas wordt hij steeds vaker en steeds vroeger wakker in de ochtend (rond 05:00). We proberen hem dan met speentje te rekken tot zes uur maar dat houdt dan in dat we elke vijf minuten uit bed moeten. Vanmorgen heb ik hem om zes uur zijn flesje gegeven maar hiervan liet hij 70 cc staan. Overigens laat hij 's ochtends steeds vaker wat staan. Wat moet ik hier nu mee? Natuurlijk ben ik blij dat hij 'snachts slaapt, maar nu weet ik niet meer wat ik ermee moet. Zou ik niet beter er naar toe werken de fles van 23.00 te laten vervallen en die van 19.00 later te geven? Wat was jullie "schema" ? Ook heb ik moeite met het vinden van een ritme overdag. Wanneer zou hij nou "moeten" slapen? Na zijn voeding? Voor zijn voeding? Ik heb nu het gevoel dat ik heel erg aan het prutsen ben en dat lijkt me voor ons mannetje ook niet goed. Inslapen na 19.00 uur en na 23.00 uur lukt prima maar overdag ben ik het spoor volledig bijster eigenlijk, hij wil eigenlijk nooit inslapen terwijl hij wel moe is. Inmiddels ben ik ontzettend onzeker geworden van al het gefrut. Ik hoor graag jullie raad. Vast bedankt wederom!
niet onzeker zijn, je gevoel doet het meestal goed pepti is licht verteerbaar waardoor hij meer nodig heeft en sneller honger heeft dan andere baby's. mijn zoontje laat smorgens ook meestal wat staan maar heeft wel echt honger. mischien is het een sprongetje en gaat het vanzelf weer over. Ik probeer ook te rekken hoor met speen, maar dat lukt niet 2 uur lang. ik zou hem toch dat beetje geven en vervolgens weer lekker terug leggen. want anders heb je zelf ook geen nachtrust meer.