Zoet smakende flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Suzzert, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Weet iemand welke kunstvoeding zoet smaakt? Ik wil over een tijdje stoppen met borstvoeding en nu heb ik nutrilon staan en dat vindt mijn dochter niet lekker

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    al gedacht om tijdje borstvoeding en flesvoeding te combineren? langzaam aan de borstvoeding minder en meer flesvoeding, dan kan ze wennen aan de smaak.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Friso. De paar kinderen in mijn omgeving die borstvoeding kregen en daarna, toen mams over wilde op kunstvoeding, het spul niet lustten, lustten wel Friso.

4. adi

adi Niet meer actief

Hier hebben ze ook alleen friso geaccepteerd na borstvoeding.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Hier hebben we Friso gehad, maar nu Nestle.
    Volgens mijn vriend is de Nestle nog iets zoeter/lekkerder dan Friso. Hij proeft altijd alles die gek....

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nou ik proef ook wat ik mijn baby te drinken geef hoor!
    Borstvoeding is erg lekker, daar kan in mijn ogen Friso met zijn karton smaak ook niet aan tippen maar die kleintjes drinken het dus het zal wel :).

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb ook gehoord dat Friso zoet is. Dat hebben wij na de korte periode van borstvoeding ook gebruikt. Nu inmiddels nestlé, dat schijnt ook lekker te zijn! Ik vind hem in ieder geval wel beter als Friso, maar dat kan zijn omdat ik nu Nestlé standaard heb en voorheen Friso H.A.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Alle kunstvoeding smaakt zoetig, omdat het veel lactose bevat. Maar in vergelijking met gewone moedermelk blijft het altijd wat kartonachtig smaken, dat heeft elk merk.

Als je gewoon tot 6 maanden zelf blijft voeden kun je meteen met opvolgmelk beginnen, of naast de moedermelk wat yoghurt of zo geven. Veel kinderen accepteren dat qua smaak beter.

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.968
    3.973
    113
    Hier kruidvat eigen merk na/naast borstvoeding, gaat erin als limonade! ;)

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind friso ook zoeter smaken, nutrilon smaakt echt bitter. Ik heb de borstvoeding eerst moeten mengen met flesvoeding voordat hij het volledig ging drinken.

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dank jullie voor de tips! Ik heb nutrilon zelf ook geproefd omdat ik nieuwsgierig was en vond het ook vies. Haha dus begrijp wel waarom ze het niet lust.

Deel Deze Pagina