Hallo, Onze dochter drinkt haar fles zo ontzettend snel leeg (100 cc in een krappe 10 minuutjes, inclusief pauzes om te proberen of ze moet boeren, wat meestal niet het geval is), waarna ze vervolgens nog wel erge zuigbehoefte heeft. Ik laat haar daarom nu maar een kwartiertje op mijn pink of een fopspeen zuigen. In eerste instantie gebruikte ik de Aventfes met Aventspeen, na wat speurwerk op internet heb ik een dental speen gekocht. Daarmee deed ze er een paar keer langer over (20 min.) maar nu heeft ze de slag te pakken en gaat het weer net zo snel. Weet iemand wat ik nog meer zou kunnen proberen, misschien nog een andere speen? Ik heb al contact gehad met het CB en ze krijgt wel voldoende voeding voor haar leeftijd en gewicht, dus daar ligt het niet aan. Alvast bedankt!
difrax fles met de s speen. En dan goed de boven- en onderkant strak aandraaien. Ik heb twee gulzige kindjes en met deze fles ging het goed en dat was ook de enige fles!
Hoi, Ook Jaslynn dronk snel en ook ik heb toen zowat alle spenen uitgeprobeerd maar niets hielp. Wat mij toen geadviseerd is, is om Nutriton bij de voeding te doen. In eerste instantie wordt dit gebruikt tegen het spugen maar het maakt de voeding ook wat dikker zodat ze wat meer moeite moeten doen om het eruit te krijgen. Bij Jaslynn heeft het geholpen en ze deed weer zo'n 20 min over haar flesje. Succes! Groetjes Jessy
Onze dochter dronk ook zo snel, dat is nooit overgegaan ze heeft er weinig last van gehad. Ik heb er wel een tijdje nutriton doorgedaan, maar dat was meer om haar een voller voldaner gevoel te geven. Maar de flesjes had ze net zo snel leeg. Maar de aventfles met naturraly flow speen werkte bij ons het beste. Sommige kindjes drinken gewoon heel krachtig en snel, daar moet je dan de juiste speen bij zien te zoeken. Succes!
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb hier nog een difrax flesje met s speen liggen. Die had de kraamverpleegkundige gekocht omdat het in het begin met de avent fles helemaal niet wilde. Wat bleek? Ze vouwde haar tong dubbel voor de speen, dus ze zoog wel maar er kwam niets uit. Toen we dat eenmaal wisten, en we er dus op konden letten (zorgen dat haar tong onder de speen bleef) ging het wel goed, maar toen ging het met de difrax veel te snel. Daarom toen maar weer overgestapt op de Avent. Ik zal die zo met de voeding van 10 uur deDifrax eens proberen, en 'm dan strak dichtdraaien. Mocht ook dat niet werken dan ga ik voor een van de andere tips, er is vast iets dat gaat helpen. Gelukkig heeft ze er verder zelf geen last van, ze geeft ook niets terug omdat het er te snel ingaat ofzo. Het is alleen dat ze zo huilt als de fles op is omdat die zuigbehoefte er nog is. Ik ben benieuwd!
Inderdaad, difrax S en goed vastdraaien. Gaat het nog te snel (dat hadden wij), dan werkt die Tommee Tippee fles met kleinste speengat heel goed, daar moeten ze nog meer hun best voor doen.
ik weet precies wat je bedoelt, onze dochter had het ook b innen no time leeg, nog wel sneller dan 10 minuten, al wel met 5 minuutjes denk ik. Ook een andere speen gekocht voor op de Difrax fles, zo'n speen voor gulzige baby's, maar daar kon ze niet mee overweg. Dus heb ik het maar zo gelaten, en dan af en toe eens mijn pink gegeven om lekker op te sabbelen. Ze had er geen last van dat het zo snel op was, ik bedoel dan geen krampjes e.d. Ik gaf haar wel nutrilon forte voor hongerige baby's
Oh hier helpt geen enkele speen dus ik heb de moed maar opgegeven. Sinds ie friso comfort krijgt doet ie er wel iets langer over (12 a 13 minuten denk ik) want voorheen had ie hem in zo'n 7 a 8 minuten al leeg.
Mijn zoontje dornk in het begin ook binnen no time zijn fles leeg, kon er soms niet tegen kijken, in het ziekenhuis hebben ze ons toen een dobyfles aangeraden met een 3 standenspeen, deze heeft voor onze kleine erg goed geholpen.
gewoon de simpelste fles kpen die er bestaat, en dan dentalspeen erop (ik heb van bebejou) flesje kost ong 2 euro, goed vast draaien en dan doet ze er wel lang over,