Ik heb al een ruime tijd last van kloven, omdat mijn tepel tegen de borstschelp schuurt als ik kolf (auuwww!). Ik kolf fulltime voor de kleine, dus m'n tepel is echt kapot. Vandaag begon het ook te bloeden. Waar kan ik een andere borstschelp halen en hoe weet ik wat mijn 'maat' is?
Ik heb twee Medela Swing, die ik dan als dubbele gebruik. Het is alleen mijn rechter tepel. Bedankt, lief van je!
Babyplein: Medela PersonalFit Borstschild kijk hier even dan kan je borstschilden bestellen maar er staat ook een tabel bij hoe je je maat kan bepalen....
Heel erg bedankt. Ik kijk er vast overheen, maar ik zie geen tabel om mijn maat te bepalen. Ik kan alleen aanklikken welke maat ik wil bestellen.
Ik dacht altijd dat ik een te kleine schild had, maar op deze site ben ik er achter gekomen dat hij juist te groot is. De juiste maat borstschild
ja daar moet je de breedte van je tepel voor opmeten als ik het goed begrijp want je tepelhof mag niet mee de schelp in(of heel minimaal) maar je kan ook kijken welke afmeting je nu hebt en 1 maat groter bestellen (zou ik doen)
Ik ga anders ff langs bij de thuiszorgwinkel met mijn borstschelp en koop daar dan een maar kleiner. Bedankt iig!
euhm ja dat bedoel ik een maat kleiner... of ff een lactatiedeskunige bellen mijn ervaring is dat ze bij de thuiszorgwinkel niet zo heeeel deskundig zijn met zulke dingen