Vanaf hoe oud een tuitbeker en gewone beker

Discussie in 'Voeding' gestart door Sam22, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Damiën is nu 3,5 maand en een fervent flesseweigeraar tot aan de adiri fles aan toe wil die alles wat op een speen lijkt dus niet accepteren....Nu zat ik te denken aan een tuitbeker maar vanaf hoe oud mogen ze daar uit drinken...Oh ja het is niet nodig voor hem om uit een fles/tuitbeker te drinken...maar ik wil toch wel graag aanwennen dat ie ook ergens anders uit drinkt, dan alleen uit mijn borst...

En vanaf hoe oud uit een gewone beker....?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien een nubybeker met zo'n rietje... kon mn dochter al snel. Sinds ze een maand of 11 is drinkt ze zelfstandig uit een beker (zo'n oefenbeker met een neusuitsparing en nu ook uit een gewone)

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin probeert wel uit een beker maar og og ze maakt er een zooitje van :)

ja een klein laagje dat red ze
    zo'n oefenbeker met een neusuitsparing waar kan je die bekomen Zeeuwsmeisje?

ik heb hem ergens gezien online maar weet gegod niet meer waar

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb hem bij een kleine drogist hier gevonden... gezondheidswinkel bleijenbergh maar hij is van difrax dus daar kan je wel wat mee. Bij babyzaken heb ik ze ook wel eens gezien dacht ik maar op de site van difrax staan ook online-verkooppunten

Dis is 'm trouwens:
    http://www.difrax.nl/producten/product-informatie/twee-standen-antilekbeker2

de eerste keer wel een slabber om en handdoek bij de hand maar na een week ging het al zonder knoeien

5. Niet meer actief

hey die ga ik ook maar aanschaffen. Ik ben eigenlijk te lui geweest om met astrid te oefenen (en die wordt bijna 2) Ze kan het wel, maar knoeit wel. Astrid drinkt vooral uit pakjes met een rietje en een tuitbeker (geen antilek ofzo)

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb hem gevonden ! ! :) en zo,n houdertje voor pakjes

ze hadden ze hier bij ons in het dorp bij de babywinkel

en nu maar oefenen ;)

thanks voor je andwoord zeeuwsmeisje

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Beetje late reactie, maar toch:

Dat handige bekertje hebben ze gewoon bij prenetal en Alyssa is nu 7 maanden en ik geef er ook al melk uit, wel met hulp van mama of papa, anders ligt t ergens anders dan in haar mond!hihi

Deel Deze Pagina