Hoeveel flessen hebben jullie in huis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Wij hebben er 3 van difrax: 1 voor de pap met grote speen, 1 voor de melkfles en 1 voor de diksap/thee/water.

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Dit is leuk om te lezen hoeveel jullie hebben ;)
    Maar wat een lol 15 flessen en er maar 1 a 2 gebruiken ;)

Ach ik moet niet zeuren want gebruik steeds weer een nieuwe fles voor 1x drinken :)
    Speciaal met melk producten :D

En qua spenen heb ik er nog meer small,medium en large 8)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik gebruik 1 fles die ik elke keer uitkook van difrax.
    ik heb er nog 1 maar die werkt op de een of andere manier niet. hij zuigt vacuum en ik kan niet vinden waarom, dus staat hij in de kelder. voor de pap heb ik destijds een grote difraxs fles gekocht met zo'n *@#$#@#$$* 123 speen. wat een ellende zeg en mijn zoon werd er chaggie van. die staat dus naast de andere fles in de kelder. ik geef trouwens al mijn spullen die ik niet meer gebruik aan het consultatieburo. ze mogen niet actief werven maar ze zijn er wel erg blij mee(hier). je hebt heel veel mensen die onder bijstandnivo leven die ze dan wat spulletjes toestoppen. zo raak ik van mijn spullen en help ik er iemand anders mee. ik help een meisje van 16 bijv die helemaal alleen is.

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wij gebruiken er 1, een grote van difrax.

We hebben er naast die ene, nog een reserve grote difrax, een klein difraxflesje (toen Thije nog weinig dronk), een grote - en een kleine aventfles (uit den beginne, maar daar wilde Thije niet uit drinken, plus die paste niet aan mijn kolfapparaat, de difrax wel!)

De laatste 3 staan in de kelder te verstoffen! Goed idee van Yinte dus om aan het CB te geven! Weet niet of mijn cb ook spulletjes aanneemt....?

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    8 flessen waarvan we er nu 2 in gebruik hebben.

-3 van difrax maar die vonden we alle3 niet fijn in gebruik.
    -2 van tommee tippee deze zijn wel heel fijn maar gebruiken we niet meer.
    -2 van Avent en die hebben we nu in gebruik en bevallen goed.
    -1 van de etos en die ga ik straks gebruiken voor water/thee en diksap denk ik.

6. Linnda

Linnda Actief lid

4 feb 2009
    212
    0
    0
    hier nog maar 2 flessen van advent
    had stuk of 4 flessen van difrax maar ineens wilt ze die niet meer
    dus die maar weg gedaan

7. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Wij hebben 3 flessen van de Difrax die we dagelijks gebruiken. Onze zoon heeft een periode gehad dat hij wat minder dronk en we dachten dat het misschien aan z'n fles lag. We hebben toen een Dr. Brown en Tommy Tippee gekocht maar dat vonden we het niet echt. Uiteindelijk zijn we toch we terug gegaan naar de Difrax.

8. mroos

mroos Niet meer actief

even denken..

1 kleintje van avent die ik niet meer gebruik
    1 difrax waar hij niet lekker uit dronk
    1 fles van beaba waar hij eerst wel lekker uit dronk en nu niet meer
    en dan 2 van avent die we dagelijks gebruiken
    verder genoeg soorten spenen, want eerst gebruikten we nummer 1, toen nummer 2 en nu gebruik ik 3 en de 3standenspeen voor pap.

En we zijn aan de eerste tuitbeker begonnen en die beviel meteen goed, dus dat zullen er niet zoveel worden;)

9. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben

2 kleine difrax flesjes (voor sap)
    4 normale difrax flessen (voor melk)
    2 grote difrax flessen (voor pap)

5 Avent flessen (de eerste week na geboorte gebruikt daarna nooit meer)
    6 flessen van o.a. etos en kruitvat (allemaal nooit gebruikt)

10. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier 4 grote avent en 2 kleine avent flessen. Gebruik alleen de 4 grote. Ons meisje krijgt nog 4 flesvoedingen en gebruik ze dus allemaal. daarna was ik ze af en gaan ze in de sterilisator. Zo heb ik elke keer een schone fles.
    sap enz krijgt ze uit een tuitbeker.

11. adi

adi Niet meer actief

Ik vraag me dan altijd af waarom koop je dan 5 of 6 flessen die je niet gebruikt? Waarom niet ééntje van een bepaalde merk, en dan als het bevalt uitbreiden?
    Niet als aanval bedoeld, maar ik vroeg het me gewoon af. Al zullen de flessenfabrikanten heel blij zijn met jou ;)

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

3 avent flessen in totaal, meer niet :)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb welgeteld 2 flessen. 1 kleine waaruit hij de eerste weken zijn voeding kreeg en zodat ik voor 's nachts kon afkolven en ik ook eens lekker kon blijven liggen. Maarja op een gegeven moment moest ik een grotere fles kopen omdat hij meer voeding kreeg, dat is de fles die hij nu nog gebruikt. Die kleine gebruik ik nu eigenlijk om water of thee te geven als het warm weer is buiten.

14. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    2 brede speen difrax, die ik veel gebruik.
    2 smalle speen difrax met papspeen en die gebruik ik veel sinds een maand, sinds ik van de bv afben eigenlijk!
    1 avent brede speen, rotfles
    1 kleine fles met smalle speen voor water en roosvicee.
    1 bekertje sinds kort voor water, roosvicee en thee

15. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Adi wij hadden een Avent starterskid gekocht maar het bleek dat Tess nogal kramp kreeg van die flessen en zijn overgegaan op Difrax.

Die andere flessen heb ik niet zelf gekocht maar zaten o.a. bij een geboortemand, kadodoos en luiertaart. (Wist toen ik ze kreeg al dat ik ze nooit ging gebruiken ;) )

Deel Deze Pagina