hallo ik vraag mij af of ons zoontje verborgen reflux heeft hij smakt veel, en hoor hem ook vaak voeding terug slikken hij zwaait veel met zijn armpjes om zich heen, zo nu en dan spuugt hij zijn melk uit (heb al h.a van nutrilon) veel smake geen tutje willen overdag gaat het redelijk met slapen (in de box) in bed wil hij niet slapen, snachts ook niet dan krijst hij de boel bij elkaar net zo lang tot je hem op pak en wil hij alleen maar bij mama liggen, we doen hem ook inbakeren maar dit helpt ook niet echt, maar soms je ziet wel dat hij pijn heeft veel bewegen met armpjes en benen hij is nu 9 dagen oud en krijg 60 cc en 2 schepjes, heb niet het idee dat hij meer wil drinken want hij doet dan echt zijn mondje niet meer open soms drinkt hij die 60 ook niet en probeer ik hem binnen het uur nog een keer aan te bieden... kunnen jullie helpen? zoieso of dit reflux kan zijn en miss een beetje schematje te maken voor de kleine man vanmorgen was het 7 uur half 11 ik wakker gemaakt half 2 ik wakker gemaakt ik vind zieso heel moeilijk om een beetje goed schema te maken voor hem omdat hij ook niet altijd uit zichzelf kom... alvast bedankt
even een aanvulling van de flesjes van gisteren 7 uur 60 water 2 schep half 11 60 water 2 schep 13:30 60 water 2 schep 16:30 90 water 3 schep 80 op 19:30 90 water 3 schep 80 op 22:30 90 water 3 schep 80 op 1:15 90 water 3 schep 40 op 5:10 90 water 3 schep 60 op 7:45 90 water 3 schep 60 op 10:30 90 gemaakt 3 schep 60 op
Hallo, Of je zoontje reflux heeft kun je het beste navragen bij je huisarts of het consultatiebureau. Uit het schema blijkt dat je zoontje 8 voedingen per dag krijgt, dit is prima. In het begin zitten er meestal 3 uur tussen de voedingen. Wanneer je je zoontje wakker maakt voor een voeding, kan het zijn dat hij geen honger heeft en daardoor zijn fles niet leegdrinkt. Het is geen probleem om wat langer tussen de voedingen te laten, als het maar niet meer dan 8 uur is. Groetjes, Petra