hoeveel flessen met 11 mnd?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ccwomen, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoeveel flessen krijgeen jullie kindjes met 11 mnd?
    Mijn zoontje krijgt 2 flessen 210+7, krijgt deze ss'morgens en s'avonds voor t naar bed gaan.
    Enn kan deze echt nog niet missen...
    Ben benieuwd hoeveel jullie kindjes krijgen..

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    8u: 150cc melkpap, dubbele boterham met boter
    13u: 150cc melkpap, dubbele boterham met beleg, banaantje
    18/19u: warm eten 200gram (niet meer gepureerd)

Melkpap is: nutrilon 2 met bambix ontbijtgranen of bambix appelpap

Met 11 maanden gaan de flessen opvolgmelk weg en komt er gewone melk in de plaats en word het brinta,rijstepap enz met gewone melk.
    Dan eet hij totaal met ons mee.Eet nu ook al zoals wij mee met het eten.Stukken,geprakt ens.niks meer gepureerd enz.En nog maar 1 tand :p

3. adi

adi Niet meer actief

Met 11 maanden heeft je kindje nog ong 500cc (mag iets minder ook) melk nodig, dus daar zit je mooi aan.

Hier gingen ze met 11 maanden over naar 2 flessen van 200cc. 's ochtends en 's avonds

4. fafje

fafje Niet meer actief

2x 180 !

vanaf eerste verjaardag naar 2x 150 gegaan...btj mopperen omdat het flesje eerder op was..maar is een kwestie van wennen, hij slaapt er niet korter op ofzo hoor...

soiweso dirnkt ie nu laatste tijd amper nog wat voor het slapen gaan..
    en ochtendfles is eraf (100/150ml is verwekt in muesli met melk of yoghurt)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 11 maanden:

ochtend 180/6 + bambix
    middag 90/3
    avond 120/4

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    2,5. ontbijt 180/6, boterham met 90/3 en 's avonds 180/6.. Ik dacht ook dat hij er niet zonder zou kunnen. Maar een maand later zat hij op
    150cc halfvolle melk als ontbijt, 100cc halfvolle melk bij de boterham en 50cc in zijn avondthee.. Nooit problemen mee gehad..

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oke dus zitten allemaal zo'n beetje hetzelfde!
    Mn zoontje is erg aan t tobben de laatste 2 weken en heeft regelmatig weer een nachtfles (180+3) ,maar normaal krijgt hij 2 flessen!
    Hij eet s'morgens ook een broodje en s'middags 2 broodjes met thee!
    En de avondfles (210+7) die drinkt ie eigenlijk altijd leeg!
    ik heb een keer thee geprobeerd sávonds maar dat pikt ie dus echt niet!!Gaat dan niet slapen!
    hij heeft altijd slecht gedronken (reflux en kma) en heb t idee dat ie nu een inhaalrace aan t maken is!!! haha
    Bambix granen pap lust hij niet en halfvolle melk vind hij ook niet echt lekker!!!
    Dus hoop dat hij over een tijdje dat wel lust!
    En zo niet dan maar aan de opvolgmelk blijven ofzo...

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben avnaf 11 mnd, elke dag paar slokje skoemelk gaan aan laten wennen...en daarna rustig aan helft helft met opvolgemelk gegeven...en dat steeds afbowuen...net iets voor 1e verjaardag wassie volledig over

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Okeee dat is idd ook een goeie!
    Ga ik straks ook doen als de nachten weer een beetje normaal zijn en hij een beetje opgeknapt is!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja wnat hij vodn koemelk ehct heel vie sin het begin...maar heb toen op eens een heel flesje koemelk gegeven en hijd ronk het gewoon..

helaas doet ie nu weer heel lastig met melk..maargeod das een ander verhaal :D:D

Deel Deze Pagina