De pap sochtends is gewoon uit de fles.. Hij is te ongeduldig voor een lepel sochtends. En brood eet ie nog niet... Grr haha
Nja als ze een volwaardig 'prakkie' eten kunnen ze naar 3 flessen idd.. Maar ik weet dus niet hoe omdat de tijd van 12 tot 19.00 zolang is.. En et ligt vast niet aan jou... Bentley eet ook geen stukjes.. Of spuugt het uit, gaat kokhalzen of hij gaat spugen..
Haha nee hoor Zal t binnekort wel weer wens proberen... Heb t maar even laten gaan omdat het totaal geeeen succes was/is En echte stukken om te knagen durf k niet aan Aangezien ie alles in een stuk zowat in zn mond stopt
Hier wil ze nog steeds niet kauwen en zuigt alles naar binnen. Pff en dat werkt niet met stukjes.. Ik ben al zo lang aan het lepelen enzo. Snap het niet. Maar goed het is bijna Donderdag, wie weet krijg ik dan DE tip
Lemmy wordt helemaal wild als hij zijn brood ziet haha! Ik voer hem vaak gewoon stukjes maar als ik het brood in drie grote stukken scheur en stuk voor stuk geeft eet hij het ook zo op! Vind het al best knap van hem eigenlijk!
Nou idd ik vind het ook knap van Lemmy! @caruli hoop voor je dat ze iets nuttigs te zeggen hebben donderdag
Ja tuurlijk laat ik iets weten Ik heb er alleen een hard hoofd in. Die logopediste is de enige in de buurt met pre logopedie. Maar vorig jaar had ik ze voor Mitchell en die was toen 1.5 en wist ze niet wat te doen.. Te weinig ervaring nog zei ze. Dus toen ik ze nu weer moest bellen zei ik ook gelijk: heb je ondertussen wat meer ervaring.. Ze was beduus ervan hihi maar ze wilde het proberen.. Ziva is 8 mnd, tja hopelijk kan ze er toch wat mee.
Mijn mannetje is een maand jonger en eet bijna hetzelfde schema. Alleen met nog een boterham er zelfs bij. Hij krijgt wel H.A 2 voeding. Verder doet hij het er goed op en is een bewegelijke baby. Hij eet dus best veel. En al zijn flessen van 180/6 gaan leeg.
Logopediste vond niks vreemds, dus moet zo door proberen en dan belt ze over 2.5 week op om te kijken hoe het gaat..
Hmm okee, t tongriempje was ook goed? Nja dan zal t vanzelf wel Goed komen toch Hier sinds 2 dagen op 3,5 fles haha Ben die van 16.00 aan t afbouwen en dat is nu fruit met 120/4 gaat tot nu toe goed En gister met wat moeite 3 stukjes brood op en een beetje weggespoeld met water haha
Tongriempje misschien wel, maar ze zei daar doen ze niks aan.. Terwijl die van Mitchell wel geknipt is maar dan met 4 mnd al. Het kan later anders in de weg zitten om goed te gaan praten enzo. Dus ben benieuwd wat de kno arts gaat zeggen straks. Zal dan wel niet nodig zijn.. Oh jij dus ook al druk aan het oefenen Ik moest ook meer brood gaan proberen.
Ahaaaa op die manier Pff nog steeds afwachten dus.. Nja druk druk haha vadaag geen brood gegeven en morgen wss ook niet ivm tijdgebrek en dn van t weekend weer oefenen
Het brood gaat erin, maar ze zuigt het naar binnen en kauwt niet. Dat had de logo wel gezien en zei dat ik het tandvlees moest masseren.. En dan moet ze als het goed is vanzelf gaan leren kauwen. Maar eng is het wel omdat als ze het ineens naar binnen zuigt het geregeld doorschiet naar haar keel en ze dan gaat kokhalsen.. Ook eten in de wangzak geven helpt nog niet. Dus ik top maar even door.. Hopelijk gaat ze niet Mitch achterna, die kon pas eten na ruim 1 jaar.
En als je het stukje brood nou tussen der kaken stopt... En je vinger er even tussen houd ook gaat ze dan ook niet kauwen? Hihi doe ik hier soms ook wel eens.