Hallo, Mijn dochter is vorige week begonnen met bijvoeding. Ze heeft een verborgen reflux en een koemelkallergie, waar ze respectievelijk nexium en nutramigen voor krijgt. We hebben het zo prima onder controle. Nou heb ik vorige week voor het eerst sperziebonen gegeven, verdeeld over drie dagen. Op wat verstopping na, leek dit prima te gaan. Vandaag was de derde dag dat ik courgette heb gegeven, echt lekker lijkt ze het niet te vinden, dus van de drie eetlepels heeft ze er twee opgegeten. Daarna kreeg ze een fles, die ze bijna op heeft gedronken. 40cc laten staan. Maar vier uur later kreeg ze weer een fles, die ze bijna op had, maar direct weer uitspuugde. Ik dacht dat het een boertje was die dwarszat, dus na een verschoonbeurt gaf ik vrolijk nog een keer de fles. Die ze dus toch weer volledig uitgespuugd heeft. Ze leek niet echt ziek, maar wel wat aangeslagen. Kan het zijn dat dit een reactie is op de courgette? Ze heeft ook wat schrale wangetjes sinds gister. Hopelijk heeft u hier een antwoord op. Alvast bedankt!
Hallo, Je kunt het beste de courgette even weglaten en over een paar weken voorzichtig weer proberen of het dan wel goed gaat. Groeten eveline