hallo ik heb even een vraagje over mijn zoontje en zijn flessen waarneer moet je ongeveer over naar 6 flessen ? mijn zoontje is 9.5 week en krijgt nog steeds 7 flessen (nu van 120-4 en 3 jbpm) hij laat overdag echt niet meer als 3 uur tussen zijn fles en snachts hooguit 5 uur, nu moet ik wel zeggen dat hij zware reflux heeft en kma. hij heeft 2 weken geleden ook een week in het ziekenhuis gelegen daarvoor,en daar kreeg hij ook gewoon 7 flessen, ik ben gister wel naar de ka geweest maar dit vergeten te vragen en ik hoef volgende week pas naar het cb toe! zou ik moeten proberen om hem meer per fles te geven om te kijken of hij er langer tussen laat of nog gewoon zo laten alvast bedankt voor je antwoord!
Hallo, Je kunt inderdaad het beste iets meer voeding per flesje aanbieden om te zien of je kindje de hoeveelheid goed kan verwerken. Waarschijnlijk blijft je zoontje dan wat langer weg voor de volgende voeding. Belangrijk is dat hij ongeveer 15-20 minuten over een flesje drinkt. Groeten Eveline
dank je wel voor je reactie. helaas krijgt hij er niet meer in als 130 en dan komt hij na 2.5 ongeveer weer. ik probeer wel altijd te rekken tot 3 uur, hij krijgt wel pepti misschien dat het daar iets mee te maken heb dat hij eerder komt. vanacht heeft hij voor het eerst 8 uur doorgeslapen dus vandaag zouden we op 6 flessen komen, dus we zien wel hoe het gaat