nou.. ik dacht dat er een verhaal zou staan over een probleem met drinken en dat je daarom over wilt op andere speen. Want je hoeft helemaal niet van speen te veranderen zolang je kindje goed drinkt met de huidige speen. Aldin en Diyana hier drinken nog steeds met nr1 gat van de 1-2-3 speen (vergelijkbaar met nr1 speen), en ze zijn ruim 10 maanden. Maar als je merkt dat de kleine veel langzamer gaat drinken, erg moe wordt en daardoor zijn flessen niet leegdrinkt kun je een grotere speen proberen.
het is namelijk zo dat mijn zoontje 35/40 minuten over zijn fles doet wanneer ik de gewone level 1 speen erop heb. Nu heb ik vorige week een 123 speen gekocht, maar daar doet hij ook maar 12 minuten over zijn fles... Wat zouden jullie doen?
Die 12 minuten is op level 1 van de 3 standen speen? Voor mijn gevoel is level 1 van een 3 standen speen groter als een level 1 van een gewone speen. Anders zou je een level 2 kunnen proberen.
idd volgens mij is de level 1 van de 3 standen speen ook groter dan de gewone 1 speen. Dus die kan je dan proberen.
Ik lees hier ook even mee. Mijn dochter drinkt namelijk 5 van de 6 flessen niet leeg en valt vaak halverwege in slaap. Ik heb er niet aan gedacht dat het gat van de speen misschien te klein is. Ik heb wel een grotere speen (medium van difrax) alleen staat er op de verpakking dat die vanaf drie maanden is, en ze is nog geen eens 2 maanden. Misschien toch het proberen waard? Wat vinden jullie?
mijn zoon is 13 maanden en drinkt nog steeds uit dezelfde maat speen. als ik een grotere pak stikt hij erin het gaat hem dan te vlug dus ik probeer dat niet eens meer. en het bevalt hem prima zo. jeal je kunt het altijd proberen als het niet wil gaat ze kokhalzen of verslikken omdat het te vlug gaat. en dan leg je hem gewoon nog ff weg en pak je nog een maand of 2 de andere maat terug.
een minuut of 20 is geloof ik gewenst. dus als je denkt dat hij geen last heeft van die 12 minuten en geen extra zuigbehoefte krijgt. je zou zeggen dat hij van 45 minuten wat te moe wordt. de fles in kwestie zegt me niks dus daar kan ik niks over zeggen.