Uitslag ah voeding

Discussion in 'Flesvoeding' started by Beeb82, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beeb82

Beeb82 Nieuw lid

May 4, 2012
    2
    0
    0
    Mijn dochter is 10 weken oud en krijgt vanaf haar derde week Albert Heijn voeding standaard. Hiervoor bv. Nu kreeg ze twee weken terug meer last van buikkrampen en veel rode plekjes op haar gezicht en nek. Krampjes had ze al die tijd al en gaven hiervoor eerst inflacol en later vsm, wat beter hielp. Ik was een paar weken terug bij een osteopaat voor haar voorkeurshouding en constateerde ook een wat opgezette buik, maar zonder spanning. Hij gaf aan dat het mogelijk door de voeding kwam die niet goed verteerd. In overleg met het cb ben ik begonnen met omneo. Nu had ze geen vlekjes meer en de gespannen buik na het eten was ook minder. Nu kwam ze om de 2,5 uur en daar werd ze erg humeurig van als we het wat wilde rekken. Ze had erg veel honger en gaven om de 3 uur ipv 4 uur. Ze krijgt 150/5.
    Ik heb nutriton erbij gedaan, maar dit had veen effect. Nu doen we 3 schepjes omneo en 2 ah. Ze heeft minder last van kramp en komt om de 4 uur, maar nog wel vlekjes. Iemand hier ervaring mee? Wat kunnen we in de nutrilon voeding doen? Of misschien andere voeding?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ze reageert dan toch misschien op de koemelk die in standaardvoeding niet bewerkt is. Wat ook normaal is hoor maar jouw bv is al veel meer "bewerkt" daar hoeven haar darmpjes niet zo veel meer mee en de omneo is dat volgens mij ook. Ik zou het eens aankaarten bij de huisarts en goed observeren wat ze voor klachten krijgt bij welke voeding. En hoe zien de vlekjes eruit?

Share This Page