waarschuwing dosering op verpakking nutrilon

Discussion in 'Flesvoeding' started by sjors75, May 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Veiligheidswaarschuwing Nutrilon H.A. 2 opvolgmelk

VWA veiligheidwaarschuwingen (food) | 31 mei 2012
    Op de verpakking van Nutrilon H.A. 2 opvolgmelk is een verkeerd doseerschema afgebeeld. Het aantal aangegeven maatschepjes is niet correct.
    Het betreft uitsluitend de 750 grams verpakkingen Nutrilon H.A. 2 met een houdbaarheidsdatum tot 26-10-2013. Het gaat alleen om een fout op het etiket. Met de inhoud van het product is niets aan de hand.
    Consumenten kunnen het product blijven gebruiken met de dosering zoals in onderstaand schema is weergegeven.
    Voor vragen kunnen consumenten contact opnemen met Nutricia Kindervoeding service via (0800) 022 26 26 of www.nutriciavoorjou.nl
    De in dit bericht opgenomen informatie is gebaseerd op de melding van het betrokken bedrijf. Voor meer informatie verzoekt de NVWA u contact op te nemen met genoemd bedrijf.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    thnx! Maar nu keek ik al niet meer naar de dosering maar als je net overstapt...

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik heb er een brief over gekregen. Gebruik zelf geen Nutrilon maar sta in hun reclamebestand. In de brief staat dat ze aan ALLE ouders met een baby tussen 6-12 mnd zo'n brief hebben gestuurd.

Hoe komen zij aan de adresgegevens van ALLE ouders?? Of bedoelen ze: alle ouders die ooit een Blije Doos hebben aangevraagd?

Heeft iemand hier de brief gekregen terwijl je verder nooit nieuwsbrieven oid ontvangt?

En weet iemand wat dan de foute dosering is die op het pak staat? Ik ben razend benieuwd. In de brief staat dit nergens vermeld.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Geen idee, ik kreeg de waarschuwing via een website waar ik ingeschreven staat die waarschuwen voor foute dingen in speelgoed, voeding en dergelijke

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb geen brief gehad erover.

Share This Page