Hoi meiden, Nu kun je hier behoorlijk wat voedingsschema's vinden voor kinderen van allerlei leeftijden maar het is me opgevallen dat de meeste mensen de dag beginnen tussen 7/8 uur in de ochtend. Mijn vraag is nu dus ook: ik moet straks vroeg werken 3 dagen per week dus ook vroeg beginnen met de eerste voeding wat nu al ligt tussen 5.30 en 6.00 maar waarschijnlijk nog eerder als hij meegaat naar het kdv. Hoe doen jullie dat? Kan moeilijk als ik om 7 of 8 uur moet beginnen tegen mijn collega's zeggen van hier hij heeft nog niet gedronken dus leef je uit terwijl de ochtend dienst alleen de groep opent en natuurlijk andere ouders met kids komen binnen huppelen .....? Hoop dat me verhaal een beetje te volgen is hihi Edit moderator: verplaatst naar Voeding -> Flesvoeding
Kan je hem niet vlak voor je begint (ik meen te begrijpen dat hij op hetzelfde kdv zit als jij werkt) de voeding geven? Lijkt me anders zo vroeg voor hem...
Zoals hier boven gesuggereerd... Als je om 7 uur moet beginnen kan je dan niet om 6:45 op je werk zijn en dan de voeding doen? En precies hetzelfde als je om 8 uur moet beginnen? Om half 6 een voeding geven vind ik verdacht veel lijken op een nachtvoeding en zal je dus meer voedingen nodig hebben om de dag door te komen.
Hier krijgt mijn zoontje 3 dagen in de week om 05.45 a 06.00 uur zijn eerste fles. Dit is dan mijn schema 06.00 210+7/3 nutrix 10.00 210+7 12.00 fruit 200 gram 15.30 a 16.00 210+7 18.00 groentehap 200 gram 19.30 210+7/3 nutrix. Mijn zoon drinkt overigens absoluut niet alle flessen leeg. Maar soms heeft hij een ingeving
Hoi meiden, Hem op me werk te drinken geven is niet erg handig omdat ik als ik de groep opent zelf al zo en zo eerder aanwezig moet zijn om alles voor de dag klaar te zetten enzo...het is idd zo dat ik werk op zijn kdv. De avond voeding kan prima dan kan ik even langer blijven maar vooraf.... -cira begin je alleen die 3 dagen vroeger met de voeding of hou je hele week deze schema aan?