welke fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Adnalie, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi

mijn dochter deed altijd 15 min over een fles, maar sinds een paar dagen drinkt ze hem in 10/12 minuten leeg. Daarna is ze vaak wat mopperig en geef ik een speentje.

Ik heb al verschillende flessen geprobeerd: avent (drinkt ze het langzaamste uit), difrax (s speen en 1-2-3 speen), dr brown
    Uit de dr brown dronk mijn oudste altijd het langzaamste, maar nu gaat die vlieger dus niet op.

Iemand nog een andere tip?

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    misschien kan je een klein beetje nutriton door de voeding doen bij mij helpt dat heel erg als ik dat niet door de voeding doe dan heeft ze de fles ook in 10 minuten leeg

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Je kan een dental speen proberen, die passen zowel op de difrax fles als de dr.brown. Hierbij zit het gaatje niet aan het uiteinde maar bovenop (tegen het gehemelte aan). Ze moeten harder werken om het eruit te halen. Dental speen van difrax zijn alleen online te bestellen (en ik heb ze bij de v&d gezien), kruidvat schijnt ze ook te hebben maar daar heb ik geen ervaringen mee.

4. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Inderdaad de difrax dentalspeen speen S. Bij de meeste apotheken hebben ze deze wel of kunnen ze hem bestellen. Bij mijn dochtertje is dit de enige speen waarmee ze goed en rustig uit een fles kan drinken.

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Bedankt! Ik ga de dental halen en uitproberen!!

Deel Deze Pagina