van omneo 1 naar omneo 2 of standaard 2?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jenny1980, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Hallo,

Dochterlief is bijna 6 maanden en we moeten dus over naar opvolgmelk. Ze heeft al lang geen krampjes meer, maar ik vraag me af of het verstandig is om naar standaard 2 te gaan of naar omneo 2. Omneo is wel wat dikker, maar ook duurder :)

Wat hebben jullie in mijn geval gedaan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. misa

misa Niet meer actief

Wij zijn van nutrilon omneo 1 naar etos standaard 2 gegaan na 6 maanden. Ging prima en scheelt een berg geld!

3. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    ik zou ook overstappen op standaard voeding..maaruhm misschien wel in stapjes doen dus eerst helft omneo 1 en standaard 2 doen..en zo langzaam over op standaard 2...

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon huismerk standaard, omneo is eigenlijk meer voor de eerste drie maanden.

5. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Gaat de overgang meteen goed, hebben jullie kindjes moeten wennen op één of andere manier. De melk zal dunner zijn, gaan ze weer meer spugen?

Gr. jenny

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je kunt het proberen. Mijn neefje begon wel duidelijk meer te spugen, dus (weet niet hij omneo of AR kreeg), dus mijn zus is weer terug gegaan naar het oude type in nr2. Maar als het wel lukt, zoals bij veel kindjes scheelt het een hoop geld.

Mijn neefje heeft uiteindelijk tot 10-11 maand veel gespuugd, dus dat was een hardnekkige..

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook over op standaard 2 en Milan doet het goed op hoor... Krampjes (uitzonderingen daargelaten) zijn volgens mij de eerste drie maanden op zijn ergst.

8. misa

misa Niet meer actief

Hier na 6 maanden geen gedoe gehad met overstappen. :)

Deel Deze Pagina