Hoi dames Ben even benieuwd wat jullie gaven bij 8 weken? Onze jongste is nu ruim 8 weken en vraagt 5 flessen op een dag van 150+5 deze gaan allemaal op en tot voor kort bleef ze dan ook 4 uur weg. Sinds een paar dagen lijkt het erop dat ze steeds eerder komt (na ca. 3 uur al) en ook 's ochtends komt ze ineens een uur vroeger. (Slaapt al enkele weken door van laatste voeding om 23:00 tot 06:30 uur) begin vorige week zelfs enkele dagen tot 08:00 uur waarbij ze dus maar 4x kwam en ik flessen heb gegeven van 180+6, dit dronk ze ook zonder moeite op.(gaf zelfs niks terug) Ben een beetje aan het twijfelen of ik zal ophogen naar grotere flessen (die dan natuurlijk niet op hoeven, alles naar vraag) en dan kijken hoe ze het daarop doet? Ze is nu ca 5300 gram.
Poeh, de mijne dronk zoveel niet toen, nu nog niet, haha. Maar ik weet dat Drieka in elk geval ook zo'n hongerlapje heeft. Misschien kun je haar vragen hoe ze dat gedaan heeft.
Bedankt liekje, ja het is een klein vreetzakje hihi Vanochtend wederom om half 9 al niks goed meer, heb het weten te rekken door d'r in bad te doen maar om 9 uur was het wel echt tijd voor een fles, heb nu een 180+6 fles gegeven daar heeft ze een bodempje van laten staan maar even kijken of ze hier wel tevreden op is tot begin Vd middag...
Rond 8 weken zaten wij op 5 flessen van 165+5,5, de eerste fles was om 08:30 en de laatste om 22:30, dat ging een paar weken prima, daarna rond 12 weken 4 flessen 180+6 en voor de nacht 200+6 gegeven (dus 20 cc extra water), dan was hij meer tevreden voor de nacht. Nu is hij 17 weken en drinkt 3 flessen 210+7 en voor de nacht een fles 220+7+ 3,5 eetlepel rijstebloem er doorheen, drinkt nu 4 flessen per 24 uur, 08:00 eerste fles en 20:30 de laatste. Is dus ook een echt hongerlapje .
Wat een verschillen! Mijn dochtertje is precies even oud maar drinkt 5x 150+5 en die gaan niet eens leeg.
Hier zat ik met 8 weken op soms 5, soms 6 keer 120. Ze begon net wat langere nachten te gaan maken. Week 9 ging ik over op 5×150 maar dat ging lang niet altijd op. Zit hier nog steeds op. Oh drieka wat een heerlijke tijden zeg!!
Hier kreeg hij toen 5 of 6 flessen van 150+5, lag er een beetje aan hoe laat zijn laatste fles de vorige dag was geweest, ging toen nog volledig op verzoek en zat totaal geen ritme in. Vanaf de 10 weken ongeveer iets meer ritme, hij kreeg toen 4 flessen van 150+5 en voor de nacht 1x 180+6. Als ik het goed heb kreeg hij vanaf 3 maanden 5x 180+6. Vanaf 10 weken was de eerste fles meestal om 5.00 's morgens en de laatste rond 21.00.
Hier drinkt ze 4x 150 cc, heel enkel wil ze nog een 5e fles. Eerste fles rond 7.30 uur en de laatste rond 21.00 uur.
Gewoon 1 of 2 flesjes ophogen denk k Hier drinkt ze nu met bijna 3 maanden 5x 150+5. Maar ze lijkt hier niet genoeg aan te hebben want ze drinkt daarna ook gerust nog 90 op. Dus ik ga t ook ophogen
Noud zit op 120+4 en heel soms een enkele fles 150+5 Drinkt ook niet alles op. 5 a 6 flessen per dag.
Toen 7x 150+5, inmiddels terug naar 7x 120+4 op een gewicht van 5300 gram (14 weken). Hij had even een groeispurt...
Ik geloof dat mijn meisje gewoon echt een vreetzakje is! Ze wordt echt boos als ik bij 130 bijv stop voor een boertje tussendoor... Sinds een dag of 2 doe ik nu de eerste en laatste fles 180+6 en de rest 150+5 en dat gaat goed. Wil d'r ook geen honger laten lijden.