Goede morgen, Mijn kindje doet het veor het algemeen erg goed Op de krqampjes en haar slechte ontlasting na...ze heeft hier om de dag last van ongeveer.Ze woog vorige week maandag 3558gr.. en ze krijgt 7 voedingen op een dag. Op advies van het cb ben ik vrijdag overgestapt op nutrilon omneo.. nu is dit een iets dikkere voeding, maar ze drinkt vrij vlot, vanacht ook 120cc met 4 schepjes en die is binnen 10 min op.. veel tesnel dus, ik heb difrax s flesen met de kleinste speen. De andere keer wil ze met moeite 50cc.... wat voor soort speentje zou jij aanraden? of zou ik de voeding wat diker moeten maken? of juist dunner dus wel 120 water en mischien maar 3 schepjes? Ik hoorde dat je voor een wat betere ontlasting een puntje boeter door de melk kon mengen is dit waar? of heb je nog andere tips? Ik hoor het graag van je.... wat maakt een kindje je toch onzeker zeg Groetjes jantina
Wat betreft de speentjes.....die zul je gewoon moeten uitproberen. Als je de voeding dunner maakt heeft ze de fles natuurlijk nog sneller op. Aan de andere kant is het wel gunstiger voor de ontlasting. Mijn advies is om de dikte te behouden en een theelepeltje lijnzaadolie aan de voeding toe te voegen. Ilja