Hallo Meiden, Het is alweer een tijdje terug dat ik me het laten horen hier. Vanavond gaan we weer een stapje verder. Vanavond hebben we een info bijeenkomst voor ICSI. Gelijk daarna mogen we geloof ik al beginnen in het Radbout te Nijmegen. Ik vind het reuze spannend allemaal en ben ontzettend benieuwd wat me te wachten staat. Zijn er nog meer mensen die gaan starten?
Hoi Moontje, spannend hoor! Wij zouden eigenlijk in december starten maar omdat er bij de SIS-echo bleek dat ik een poliepje heb, moet dat eerst weggehaald worden (16 jan). De cyclus erna mag ik ook beginnen, dus rond 8 feb gaat bij mij de eerste spuit erin. Heel veel succes! Miepie
Bedankt allemaal! Ik ben ontzettend benieuwd. Ook wat de medicatie gaat doen. Ik heb snel last van bijwerkingen dus ben benieuwd.
Ik ken iemand die pril een paar weekjes zwanger is mbv ICSI (1se poging is dus direct geslaagd ). Zij heeft zich goed door het proces heen geslagen. Qua stemmingen enz vond zij het goed te doen en ook de punctie viel haar alles mee. Wat het moeilijkste voor haar was, waren die 2 wachtweken na de terugplaatsing. Maar gelukkig met zeer positief resultaat. Ik wens je succes! Groetjes!
Hoi Meiden, Zoals jullie weten heb ik gisteren de icsi voorlichting gehad in Ede. Pfff wat krijg je veel info. Maar wel heel duidelijk. Ook heb ik prikles gehad. Dat vond ik super eng want ik heb een onzettende hekel aan naalden. Maar wees gerust, het is echt te doen. Het schema van prikken moet ik wel even onder de knie gaan krijgen want het is best veel. Soms een, soms twee spuiten per dag en 36 uur voor de punctie ook nog een prik en vaginale pillen. We mogen nu zelf weten wanneer we starten. Het liefst gisteren, maar ik wacht nog een maandje omdat we dan alle drukte hebben gehad en ons vol kunnen richten op de behandeling. Wat ik alleen wel erg vervelend vind is hoe ik het moet vertellen tegen mijn werkgever. Iemand tips? Allemaal een fijne dag.
Hai Moontje, Wij gaan over drie weken beginnen met ICSI. Ik heb volgende week de prikles, dan gaan we nog een weekje op wintersport en ik verwacht 28-01 ongesteld te worden en dus te kunnen beginnen. Ik heb gister alle medicijnen opgehaald, het wordt heel spannend allemaal. Ik heb vanaf het begin eerlijk verteld aan mijn baas dat ik regelmatig afwezig ben ivm ziekenhuisbezoeken. En dat ik het zoveel mogelijk op mijn vrije dag zal plannen. Maar dat is bijna nooit gelukt, het ziekenhuis beslist. Mijn baas heeft er nooit moeilijk over gedaan, probeer ook ruim van te voren aan te geven wanneer ik er niet ben, en ik vertel ook vaak aan mijn collega's hoe ver we zijn. maar dat is natuurlijk heel persoonlijk of je het wel of niet verteld. Ik ben van mezelf al een open boek en ik merk dat collega's ook oprecht geintresseerd zijn. En ik merk ook hoe meer open ik erin ben, hoeveel makkelijker collega's iets durven te vragen. Iig wil ik je super veel succes toewensen en mijn duimen draaien voor je! X
Hey dinnetje Hebben tuurlijk al gebeld en smst maar ook hier wil ik je even succes wensen met alles! dit jaar wordt wel ons jaar hihi!