6,5 jaar geleden: 12 follikels, 11 eicellen, 8 bevruchtingen, 1 verse tp en 4 cryo’s. verse tp en eerste cryo zijn mijn kindjes.
Na 16 dagen stimuleren met 150 EH gonal f 6 follikels en hier bleken gelukkig ook 6 eicellen in te zitten. 4 bevrucht. 3 goed van kwaliteit en 1 redelijk goed. 1 TP en 3 cryo's.
Ik lees zonet jouw verhaal, super heftig. De mijne komt redelijk overeen jaren buikpijn ongelofelijk veel onderzoeken gehad. Bleef steken bij PDS. Tot ik ren dag zoveel buikpijn had en op de SEH belande, na 3 dagen bloedprikken hebben ze gekeken en zagen alleen een verkleefde en ontstoken blinde darm. Daar werd het opgegooid. Uiteindelijk in het traject beland en naar aanleiding van mijn klachten een kijkoperatie daar bleek mijn darm ook door endo aan mijn baarmoeder gekleefd. Heb daarna minder pijn. Nog wel heftige menstruaties en stoelgang zorgt zo nunen dan nog voor problemen maar stukken minder als ervoor. (Sorry voor het off topic gedeelte maar vond herkenning in je verhaal)
1e ICSI-poging: - 26 follikels - 24 eicellen, waarvan 23 goed genoeg om te bevruchten - 15 bevrucht - 6 ingevroren op dag 4, en nog 1 op dag 5. Ik ben nu in afwachting van mijn (natuurlijke) eisprong, en hopelijk dan onze eerste TP