Wie starten er in 2010 met 4E IVF/Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Oleole, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Na er een tijdje uit te zijn geweest (verwerking van de 3 mislukte ivf/icsi pogingen) ga ik in 2010 starten met de 4e poging. Inmiddels in een nieuw ziekenhuis het VUmc. Helaas sta ik er alleen voor. Mijn inmiddels ex man ziet de medische molen niet meer zitten. Hij heeft belooft nog 1 x als donor op te treden maar wil er verder niks meer mee te maken hebben. Het VU mij nog wel een poging geven en deze grijp ik met beide handen aan. Ik ben benieuwd of er op dit moment nog meer mensen starten met de 4e poging IVF en in welk ziekenhuis. Ook hoor ik het graag als er mensen zijn die in het buitenland nog en 4e poging gaan doen. Waarschijnlijk zal ik ook naar het buitenland moeten gaan uitwijken omdat Nederland geen donorbank heeft. Ook ben ik benieuwd hoe mensen het met de kosten doen. Nog tips waar ik op moet letten?

Groetjes Nicole

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Nicole,

Wij zijn nu bezig met poging 3, dus ik kan niet met je meepraten over nr. 4 maar ik wilde wel tegen je zeggen dat ik het erg dapper vind dat je dit 'alleen' gaat doen. Nl heeft overigens wel een donorbank, maar niet anoniem en met een behoorlijke wachtrij begreep ik van een vriendin. België schijnt hiervoor een goede optie te zijn (ook qua nazorg etc. van je IVF)

heel veel succes!
    Groetjes

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Geen ervaring om aan de 4e IVF te gaan starten maar naar verschillende bijna IVFjes (zie onderschrift) in F. te A gaan wij nu in het buitenland pogingen ondernemen.

Ik wil je heel veel succes wensen!

Deel Deze Pagina