hoeveel follikels, hoeveel geoogste eieren, hoeveel bevruchtingen??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je meicke! En proficiat met je zwangerchap!

2. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    En vergeet niet ook in de kleinere follikels kunnen eitjes zitten... Dat is geen garantie, maar verklaard wel waarom sommige meiden bijv. 10 follikels hadden maar wel 12 of meer eitjes!!

En dank je wel!! Het kán, dus houd hoop hoor!!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marjah, wat een supernieuws!

Bereke, succes met de punctie. Snap dat je een beetje teleurgesteld bent... maar is toch echt een hele mooie score hoor!

In het ziekenhuis is mij ook verteld dat de kwaliteit vaak achteruit gaat als het heel veel eitjes zijn, hier hebben ze er ook het liefst rond de 8 a 10.

Snippie, niet lang hoeven wachten hoor, maar 2 terugplaatsingen gehad (verse en cryo) en beide keren zwanger, maar met 10 en 11 weken curettages gehad. Dan ben je zo een paar maanden verder.... En daarna eerst onderzoeken gehad om te kijken of er iets mis zat waardoor ik miskramen had. Dus vandaar dat we inmiddels al 10 maanden na de punctie zitten.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bereke lieverd, het is echt wel een goed aantal hoor, bij mij dachten ze ook dat er 8 meededen, en het waren uiteindelijk 15 en 12 volgroeiden.
    Maar zoals je weet had ik wel 28 follikels en dat wil je niet meemaken!!
    \Misschien omdat je 9 hebt zijn ze wel beter, want alhoewel ik er 9 emmy's had, deed jette er toch maar 3 invriezen aangezien die het beste waren.
    Heel veel succes meid.
    Ben benieuwd hoe je bloeduitslag is!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sorry meissie dat ik het vroeg:(.
    knuf

6. bereke

bereke Niet meer actief

Miepie en Elif, ook jullie bedankt voor jullie berichtjes! Ben er nu toch al wat geruster in! Ga morgenvroeg met een positief gevoel vertrekken!

Miepie, amai jij hebt ook al een hele weg afgelegd! Moet heel moeilijk geweest zijn voor jullie... In elk geval, heel veel succes nog!

Trouwens nog heel veel succes voor jullie allemaal!

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Morgen TP om 11.00!!!!!!! Joehoe!!!!

Morgen kan ik jullie vertellen hoeveel emmy's er zijn

8. bereke

bereke Niet meer actief

Marjah, da's super nieuws! Ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Hier zit de pickup erop. Met een verrassend resultaat: 20 eitjes hebben ze gescoord!!! Nu maar hopen dat de kwaliteit hierdoor niet te slecht is en dat ik geen overstimulatie krijg.
    Weet overigens niet hoeveel follikels er in totaal zaten.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bereke: tjonge wat een eitjes!! :)
    de kleinere zijn dus ook nog gaan groeien?
    succes morgen!

@marjah: ook succes morgen!

spannend allemaal he.

sikkii (dusseldorfbabe) dacht ook maar 3 eitjes te hebben, het werden er mooi 8! :)

en ik.... meer dan 30 *schrik* waarvan 20 geoogst (de rest van tijdens pickup nog te klein maar groeide mooi door... welkom overstimulatie... :()

succes allemaal!
    :)

10. bereke

bereke Niet meer actief

Klingel, ik zie net dat de datum verkeerd staat in mijn handtekening. Heb vandaag pickup gehad namelijk. Dadelijk maar eens aanpassen!

Ja er hebben nog een aantal follikels een flinke groeispurt ingezet blijkbaar! Was echt heel erg verbaasd!

Ik weet niet of en hoeveel follikels er nog zitten. Maar ze hebben me wel gezegd dat ik het rustig moest aan doen, veel eiwitten eten en weinig drinken aangezien ik wel kans maak op een overstimulatie. Hoop dat het allemaal zo'n vaart niet gaat lopen...

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hier

1e keer 20 folikkels waarvan 13 groot genoeg... 12 goede 6 geinjecteerd en doorgedeeld en waren allemaal c tjes

2e keer.. 5 follikels waarvan 3 groot genoeg.. en 3 geinjecteerd en 1 doorgedeeld.. weer een c tje..

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bereke: super!
    maar doe idd heeeeeeel rustig aan, echt veeeel drinken en niet zwaar werk doen hoor!

spannend, nu hopen dat er veel mooie bevruchtingen van komen! :)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Klingel, bij ons geven ze de richtlijn om NIET veel te drinken... Gek hoe dat verschilt hé!

Zal nog spannend blijven tot zaterdag... Maar ga straks wel met een goed gevoel slapen :) !

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bereke: waar is dat?

in dusseldorf en heerenveen zeggen ze juist van wel.

heel vreemd dat dat per ZH verschilt he.
    wat is nu de waarheid????
    :(

(ik weet alleen dat ik mn super overstimulatie onder controle heb weten te houden, maar of dat door die liters water kwam...)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trouwens sorry ik las bij jou daardoor ook automatisch ' veel drinken ' terwijl er dus weinig stond.

;)

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben in hetzelfde ziekenhuis als Elif in behandeling, nl UZ Jette (België).

Heb even hun website nagekeken en een link gevonden waarin ze dus effectief spreken van matig drinken.

UZ Brussel-VUB - De embryotransfer

Ja vind het echt raar, die tegenstellingen...

17. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Nu kan ik hier ook op antwoorden :D

Ik had 9 follikels, 6 eicelletjes en 4 bevruchtingen. Na dag 3 waren er 2 embryootjes met 6 cellen, en 2 embryootjes met 4 cellen.
    Volgens de dokter waren ze allemaal goed tot zeer goed.

Heb heel lage dosissen meds gekregen en vandaar dat ik maar weinig follikels en eicelletjes heb. Uiteindelijk vind ik het wel heel jammer want had ik er boven de 10 dan had de dokter pas ingeplant op blastocyst fase dag 5 in plaats van embryo fase.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Yasmine, wanneer mag je testen? Alvast veel succes toegewenst! Hopelijk zit er een toppertje tussen!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @yasmin: 2 TP dus? 6 cellig, mooi! :)

ik ga heel hard voor je duimen, wanneer mag je testen of bloedprikken?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden,

terug van de tp en de score is als volgt:

2 follikels groot genoeg, 2 klein, en de rest was prut. Maar er zijn er 8 aangeprikt, waaruit 6 eitjes zijn gekomen. 3 ervan waren bevrucht (1x5 cellen +2x4 cellen) en er zijn er 2 teruggeplaatst.

Marjah

Deel Deze Pagina