hoeveel follikels, hoeveel geoogste eieren, hoeveel bevruchtingen??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Terugplaatsing zit erop. Van de 20 eicellen zijn er 15 gebruikt voor de ICSI. Van die 15 zijn er 7 bevrucht geraakt. Er is nu een emmy van zeer goede kwaliteit teruggeplaats. Er zullen er ook in de vriezer kunnen maar hoeveel daar wilden ze nu nog geen uitspraak over doen. Maar de kwaliteit van die anderen was ook goed dus ik heb goei hoop op een paar cryo's.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goeso bereke!!
    mooie score! :)

maaar over de vriezer, is het (in belgie) niet zo dat ze degene die ze invriezen al eerder in de vriezer doen dan de dag dat jij de TP krijgt?

(eh, sorry voor lastig geformuleerde zin :D)

3. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    supergoed nieuws! Weet je ook hoeveel celletjes het embryo had? Bij mij was het 6 cellig, maar blijkbaar kan het ook tussen de 8 of de 10 zijn.
    Nu zitten we samen op het wachtbankje. Zullen we handjes vasthouden? :) lol

4. bereke

bereke Niet meer actief

Klingel, ik denk het niet want toen ik het exact aantal vroeg en hun kwaliteit, zei de embryologe dat ze er morgen nog eens naar gingen kijken. Dus ik denk dat ze pas morgen gaan ingevroren worden. Maar heb het niet explicitiet gevraagd eigenlijk.

Yasmine, geen idee. Er werd enkel gezegd dat er een A, B, C of D score mogelijk was en dat ik een A-emmytje had van excellente kwaliteit. Heb er niet aan gedacht om te vragen hoeveel cellig het was.

Ben zo blij! Is een raar gevoel...

En fijn dat we samen op het wachtbankje zitten Yasmine. Is toch minder eenzaam :D.

5. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Jammer genoeg hier in Dubai wordt niets vergoed, dus heel zware kosten voor ons, dan wil je echt wel de kansen zoveel mogelijk vergroten. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 2 emmietjes terugplaatsen, maar nu 9 dagen later begin ik toch een beetje spijt te krijgen...de twijfel begint toe te slaan

Ik wist het wel niet van die 2-cellige embryootjes, ik dacht dat ze toen nog aan het indalen waren en pas op dag 5 de baarmoeder bereikten...:$

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend meiden!!!ik duim voor jullie!!
    knuf

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gefeliciteerd Bereke! Mooie score.

Graag wil ik naast jullie aanschuiven op het bankje, als het mag...

Liefs, Marjah

8. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land

Plaats genoeg op het bankje..:)..

9. bereke

bereke Niet meer actief

Zeker weten!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dank jullie wel :). Maar Yasmine, jij mag alweer snel van het bankje af. Ik hoop voor je dat het jaar enorm mooi mag beginnen en dat je niet snel weer op het wachtbankje mag gaan plaatsnemen. Heel veel succes met testen!

Deel Deze Pagina