Dag dames Tot wanneer hebben jullie utrogestan gebruikt? Ik twijfel nu even of ik door moest gaan met de utrogestan na de positieve test..Ik heb trouwens nog tot zondag ochtend.
Ik moest het gebruiken tot de echo met 7 weken en toen mocht ik afbouwen en stoppen met 8 weken. Maar op eigen verzoek ben ik pas af gaan bouwen met 11 weken en gestopt met 13. Als deze onverhoopt toch zou blijven plakken dan ga ik exact hetzelfde doen. Ik zou nu nog niet stoppen in ieder geval.
Ik moet dat doen tot 2 doosjes leeg zijn, zo'n 15dgn. En dan stoppen ongeacht positieve of negatieve test. Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Hier pas mogen stoppen met utro na 12 weken... Gyn vertelde me wel dat ze normaal stoppen bij de eerste echo als er hartactiviteit is (rond 6weken) maar doordat ik een al een Mk had gehad, liet ze me doorgaan tot 12..
Ik mocht kiezen: utro of 3x Pregnyl 1500IE. Ik heb voor de laatste optie gekozen (deze ronde weer) maar anders had ik het vanaf de eisprong tot ong 6 weken moeten gebruiken...
Nath ben je nog doorgegaan met gebruiken? Ik moet morgen eigenlijk ook stoppen (na 15 dagen), maar ben ook zo bang dat het daarna mis gaat....
Ik had een behandeling in Gent. Ben doorgegaan tot week 16. Ik had bloedverlies en krampen. Dit hield bm rustig. Gezond kind geboren. Van prof de s. Utter mocht ik ook niet stoppen voor 12w met miskraam achtergrond omdat dan de placenta t pas overneemt
Compleet vergeten te reageren. Ik had utrogestan gekregen tot en met afgelopen zondagochtend. Dat was dus 8 bollen over na officiele testdag. Voor hier, ik heb veel bloedingen. Voornamelijk bij plassen en druk uitoefenen. Contact gehad met het ziekenhuis maar ze kunnen niks voor mij doen, dus ik moet gewoon afwachten tot 30 november. Ik was even heel bang dat het een miskraam zou zijn, maar tot op heden verder geen rare klachten zoals pijn of zware krampen. Hier dus geen utrogestan meer. Ik laat trouwens nog steeds restjes utrogestan los!