dinsdag moet ik voor me 20 weken echo! toch maak ik me zorgen is het wel goed daar binnen! zagen jullie er ook tegen op?
Ja.. en nee. Ja omdat je zo bang bent dat ze iets afwijkends vinden. En nee omdat t zoiets moois om te zien is. Probeer jezelf af te leiden van t weekend en voor je t weet zie je je ukkie op echo, geniet er van en probeer je niet teveel druk te maken. Iedereen is zenuwachtig voor de echo hoor! Heel veel succes gewenst.
ik heb de 20 weken echo afgelopen woensdag gehad. Tuurlijk ben je bang dat er wat mis is,maar ik ben gewoon van het positieve uitgegaan. Gelukkig was zover ze het kon zien(kindje lag ook niet goed stil)alles goed. Dat is dan wel een opluchting,maar probeer vooral positef te blijven ,het gaat vaker goed dan fout.
Ik heb me vooraf ook best een beetje zorgen gemaakt, maar gisteren - toen wij hem hadden - waren alle nervositeit en zorgen ineens weg. Ik heb er heerlijk van genoten en geen moment gedacht dat ze verkeerde dingen zouden vinden. Ik hoop dat het bij jou net zo mag gaan. Maar anders: zorgen maken mag, zolang je je maar niet gestresst gaat voelen. Je moet natuurlijk ook een beetje genieten. Succes!
Geen enkele echo is verplicht, dus ook de 20-weken echo niet. Ik was ook wel enigszins gespannen, maar zodra ik ons kindje op het scherm zag was ik alle zorgen vergeten. Een beetje zenuwen horen erbij denk ik. Groetjes, Anakin.
toen de gyn de legendarische woorden het kindje is in orde uitsprak kwamen de tranen van ontspanning. we zagen er erg naar uit, maar ergens van binnen inderdaad de onzekerheid zou alles wel goed zijn. geniet van de beelden van je kindje want die is nu wel heel goed te zien