Zo net tijdens het wandelen heeft mijn hond iets gegeten,ik weet alleen niet wat want zag het dus te laat.... Ben nu best wel bang dat getoetst giftigs is. Hij is nog wel erg actief,en heeft net thuis ook gewoon een koekje gehad die hij snel op had. Als hij vanavond niet hoeft over te geven of wat anders kan ik er dan vanuit gaan dat het niet iets giftigs was? Vind het echt een heel naar idee dat hij buiten in het gras zomaar iets heeft gegeten..
Kan gebeuren is inderdaad erg rot als je niet weet wat het is. Zolang je hond zich gewoon goed voelt zou ik geen actie ondernemen. Mocht hij spugen dan kan het ook verkeerd gevallen zijn gewoon kijken naar het algehele plaatje. Zou me niet te druk maken ! Succes !
Heb je aan zijn bek geroken? Denk het niet, misschien kan je het als nog doen. Kan ook vogel stront zijn of een dode muis, katten stront, rotte vis, een broodje enz enz enz Gewoon goed in de gaten houden anders meteen de DA bellen. Succes
Het is rot hoor ik heb zelf twee honden en ik heb t ook wel is gehad dat ik dacht van wat nu weer word je inderdaad bang van hihi bij mij is het gelukkig altijd goed afgelopen een x spugen is misschien het ergste wat ik heb meegemaakt maar je hoort inderdaad tegenwoordige van die rot verhalen over vergiftigde honden pfff ik ben ook wel extra alert hoor
Bij een muis moet je wel naar de DA hoor voor het geval het een vergiftige dode muis is. Het zal waarschijnlijk iets onschuldigs zijn. En idd in de gaten houden.
Tsja, mijn honden vreten overal en altijd alles van de straat. Kun je nog zo trainen, maar het is zelfbelonend, dus erg lastig af te leren. Ze hebben, op 1 keer na, nooit iets naars gehad. Die ene keer had onze teef iets met softdrugs erin opgegeten. Kon niet meer lopen, liet urine en ontlasting gaan etc. Was erg bang dat ze vergiftigd was. Dus met spoed naar de dierenarts al huilend. Die constateerde niets, alleen dat ze zo stoned als een garnaal was...toen moesten we wel even smakelijk lachen.
Dankjulliewel voor de reacties! Gelukkig heeft de hond nergens last van gehad, hij is nog steeds heel erg actief,eet en drinkt goed, en speelt nog heel erg veel. Denk dus dat het gelukkig niks giftigs is geweest