zwanger of niet...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ivana, 18 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,

Ik heb gisterenochtend een digitale CB test gedaan en die gaf aan "Zwanger". Nu wilde ik gisterenavond gewoon nog effe een test doen en die gaf ineens aan "Niet zwanger" ik schrok hiervan maar gaf de schuld dat ik misschien teveel had gedronken maar nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die zei weer "Niet zwanger" ik snap er echt helemaal niets meer van en voel me klote (sorry)...

Weet jij misschoien wat het zou kunnen zijn ( ik heb geen bloedingen gehad ofzo en ben nu bijna een week overtijd)

Alvast bedankt

Veel liefs Ivana

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ivana,

als je een positieve test hebt gedaan ben je in principe zwanger.
    Als de testen daarna negatief aangeven kan het zijn dat je kort zwanger bent en dat er nog niet genoeg hormoon in je urine zit. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, en dan met ochtendurine, dan weet je het zeker.

Mirjam

3. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Mirjam,

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Ik ben vanmorgen ook bij de huisarts geweest en die zei hetzelfde ik moet aan het einde van de week terug komen om weer een test te doen.

Liefs Ivana

Deel Deze Pagina