knoeien tiijdens de fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door dorisn, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    zoals de titel al zegt knoeit alyssa veel tijdens het drinken. het is niet altijd zo maar vaker wel dan niet. nu las ik ergens dat het kan zijn dat ze de speen niet goed kan pakken. ik heb nu de brede opti fles van difrax. kan daar ook een speen op voor een smalle fles?

liefs doris

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Is dat die fles met die bocht erin?
    Zo ja dan kan daar geen speen op voor een smalle fles. Ik heb ook de brede difrax fles en bij de kruidvat eindelijk 1 speen gevonden die erop past maar heeft even geduurd. Bij prenatal hebben ze geloof ik wel die brede spenen.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    de spenen voor de brede fles kan ik wel vinden, dat is het probleem niet. ik heb idd ook de spenen van het kruidvat bij gekocht, die van difrax vind ik veel te duur.
    ik heb ergens gelezen dat sommige baby`s veel knoeien met een brede speen en met een smalle niet. dus vroeg ik me af of de smalle spene ook op de brede opti fles (met bocht) kunnen.

liefs doris

4. randi

randi Niet meer actief

mijn 2 knoeien ook enorm veel tijdens het drinken, soms wat minder maar dat hangt er vooral vanaf hoe gulzig ze eraan beginnen. heb ook dunne spenen geprobeerd maar tevergeefs, t zullen knoeiers blijven met hun fles vrees ik. moet wel zeggen met hun fruit en groentehap eten ze wel proper tot nu toe

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik had hetzelfde probleem, maar toen ik eenmaal overgestapt was naar de S-fles van Difrax met de kersenspeen S, ging het hartstikke goed en nog steeds.

Deel Deze Pagina