zoals de titel al zegt knoeit alyssa veel tijdens het drinken. het is niet altijd zo maar vaker wel dan niet. nu las ik ergens dat het kan zijn dat ze de speen niet goed kan pakken. ik heb nu de brede opti fles van difrax. kan daar ook een speen op voor een smalle fles? liefs doris
Is dat die fles met die bocht erin? Zo ja dan kan daar geen speen op voor een smalle fles. Ik heb ook de brede difrax fles en bij de kruidvat eindelijk 1 speen gevonden die erop past maar heeft even geduurd. Bij prenatal hebben ze geloof ik wel die brede spenen.
de spenen voor de brede fles kan ik wel vinden, dat is het probleem niet. ik heb idd ook de spenen van het kruidvat bij gekocht, die van difrax vind ik veel te duur. ik heb ergens gelezen dat sommige baby`s veel knoeien met een brede speen en met een smalle niet. dus vroeg ik me af of de smalle spene ook op de brede opti fles (met bocht) kunnen. liefs doris
mijn 2 knoeien ook enorm veel tijdens het drinken, soms wat minder maar dat hangt er vooral vanaf hoe gulzig ze eraan beginnen. heb ook dunne spenen geprobeerd maar tevergeefs, t zullen knoeiers blijven met hun fles vrees ik. moet wel zeggen met hun fruit en groentehap eten ze wel proper tot nu toe
Ik had hetzelfde probleem, maar toen ik eenmaal overgestapt was naar de S-fles van Difrax met de kersenspeen S, ging het hartstikke goed en nog steeds.