Ik heb er 3 aan allebei de kanten, waarvan de eerste gestretched is tot 5 mm. (Ik heb er tunnels in zitten)
Geen gaatjes. Tandarts is trots op mij, schijnt op mijn leeftijd ( 35 ) zeldzaam te zijn. Oh, hahaha...ik kan deze reactie natuurlijk weghalen maar vind het wel grappig, want zie nu pas dat het om OORgaatjes gaat Geweldig dit!
in beide oren gewoon eenvoudig 1 ik had eers willen roepen 1 grote eentje waar straks een baby uit moet komen ,..oeps
links 3 en rechts ook 4 (eentje door het kraakbeen erboven) ik draag echter alleen nog oorbellen in gaatje 1 en de rest zit er voor niks
Ik dacht ook gaatjes in het gebit. Maar 3 aan allebei de kanten, maar heb er geen ringetjes meer in, vind het niet meer bij m'n leeftijd passen.
Heb in 1 oor 7 en in de andere 2. Ik draag nu niet meer zoveel oorbellen, je kunt alleen de gaatjes nog zien.
ik heb in ieder oor 2 gaatjes.. maar draag maar alleen mn normale gaatjes zeg maar die 2e zijn verkeerd geschoten waardoor er nu alleen maar ringen in kunnen ieder ander knopje verdijnt er in:S maar goed ik laat het dicht groeien. En dan nog misschien een keer schieten. Ik wil wel een tongpricing maar ik durf niet hahaha
Ik heb in allebei mijn oren drie gaatjes, maar op dit moment draag ik helemaal niks geen oorringetjes....
2 gaatjes per oor. 0 in mijn tanden/kiezen (waar ik ook trots op ben). Ik vrees trouwens het moment dat ik ooit wel een gaatje in mijn tanden heb...... nachtmerries heb ik er al van!
had de gaatjes in mijn buik en neus eerder dan de gaatjes in mijn oren ..leek me zo eng ....vriendin heeft mijn hand vastgehouden met het schieten ....maar nu draag ik dus nooit geen oorbellen meer..dus die zullen wel dicht zitten onderhand hahahah
In ieder oor 2. Ik drag altijd in de bovenste een knopje en in de onderste grote oorbellen of ringen. Maar ik draag al maanden geen oorbellen..
ik heb geen gaatjes dus draag ook geen oorbellen. ik heb wel gaatjes gehad in mijn rechter oor (2 boven in)