Mijn zoontje heeft heel licht de waterpokken gehad en sindsdien slaapt hij snachts minder goed, soms wordt hij om het uur wakker voor een aai, even wiegen of een slokje aan de borst. Ook overstrekt hij zich erg sinds kort en drinkt hij erg slecht als hij bij mijn ouders is (afgekolfde melk uit een flesje), hierbij is hij ook weer (heeft met 3 weken rs virus gehad) erg verkouden en hoest flink. Vanmiddag toch maar naar de huisarts met hem, maar de assistent zei al dat het van alles maar ook niets kan zijn. Nu ga ik hem straks nog even wegen bij het cb zodat er duidelijk is of hij deze week wel gegroeid is, ben toevallig afgelopen maandag geweest en toen was hij in 2 weken 100 gram gegroeid, wat weinig is maar niet te weinig zoals het cb zei. Wat kan ik vanmiddag verwachten, kan een kindje met 3 maanden ineens reflux ontwikkelen wat het overstrekken zou kunnen verklaren? Hoort verkoudheid daar ook bij? Of is het inderdaad van alles een beetje en is hij over 2 weken weer helemaal in zijn hum. Iemand ervaring of ideeen?