Hoeveel geboorteborden??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ratatosk, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zelf geen.. uiteindelijk hadden we er 1 van mijn familie, 1 van mijn schoonfamilie, 1 van mijn vriendinnen, 1 van zijn vriendengroep en 1 van de buurt.. dus 5 in totaal.

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Wij hadden er 4 staan..
    1 van mijn vrienden, 1 van de vrienden van mijn vriend, 1 van mijn schoonbroer en 1 van de buurt.
    Zag er erg gezellig uit! Hier is het heel normaal dat andere en bord bij jou in de tuin komen zetten

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Mijn ouders hebben het bij beide kinderen geregeld. Bij de eerste een ooievaar (beviel 3 weken te vroeg, dus hadden ze geen rekening mee gehouden).

Bij de tweede hebben m'n ouders een geboortebord gemaakt van Nijntje met kleine pluis. Bij de eerste hadden we ook slingers en ballonnen in de tuin, bij de tweede alleen slingers (omdat de buurkinderen het heel grappig vonden om ballonnen die in de tuin (op 2 meter hoogte, aan een uitzetraam) hingen allemaal lek te prikken. Dat in combinatie met kraamtranen heeft er voor gezorgd dat ik bij een volgend kind absoluut geen ballonnen meer wilde).

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hadden een houten ooievaar (die een baby vasthield in een luier) op een nest op paal in de voortuin, met op de paal een bordje met de naam. Dit is de "traditie-ooievaar" (heeft ook bij mijn zusjes gestaan) van mijn ouders.

Verder had mijn schoonvader voor onze beide kinderen een groot houten geboorteplaat/bord gemaakt, mooi houtsnijwerk, met daarom een ooievaar gefiguurzaagd. Een mooi beschilderd bord met hun naam erop. Hing toen voor het raam aan de voorzijde.
    Beide geboorteborden hangen nu bij de jongens op de slaapkamer.

Verder slingers in de tuin en slingers en ballonnen in de woonkamer (geregeld door mijn ouders).

Hier hadden dus zowel mijn schoonouders als mijn ouders dus iets gedaan.

Erg leuk en en erg feestelijk toen ik met de baby thuiskwam uit het ziekenhuis!

5. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Wij hadden er 3:)
    Vond het geweldig na ruim een week ziekenhuis thuis te komen en alles mooi versierd:)

6. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    wat grappig dat het overal anders is. Hier in de omgeving regelt ieder gezin zijn eigen geboortebord. Niemand anders zet er 1 in je tuin hier. Wij hebben een romperlijn die ik zelf gemaakt heb. Deze gaat in de voortuin aan 2 palen hangen als een echte waslijn.

Deel Deze Pagina