Hoeveel geboortekaartjes gaan jullie versturen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cherrylein, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We zitten nu op 30. (ben bang dat ik er een aantal vergeet nog :oops: gelukkig nog de tijd hahaha)
    Bij ons komt het volgens mij automatsch wel in de krant als je zegt dat je dat wil met het aangeven van je baby.

Nog even een vraag. Er zijn ee aantal ooms en tantes van mijn mans kant en we twijflelen of we die moeten sturen. Op de bruiloft zijn ze wel geweest maar we krijgen met kerst ook geen kaartje ofzo. Nichten en zo sturen we niet (hebben weinig contact met de fmilie niet om ruzie maar we hebben allemaal geen sterkte band en de nichten horen het normaal wel van de ouders) Wat denken jullie? Wel sturen of niet?

De mensen die ik niet echt ken lezen het wel op hyves of horen het wel via via. Ik ga er ook vanuit dat de mensen die een kaartje krijgen ook bij je op bezoek mogen komen en ik wil in diei drukke tijd echt geen vage bekenden.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

tussen de 40 a 50...bij de eerst 70 maar heb er dus wat geschrapt en heb geen "het hport nou eenmaal zo" kaartjes te versturen...daarvoor vind ik ze te duur ;)

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Rond de 60 denk ik....nog niet uitgeteld...

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goed dat ik dit zo lees! Ik dacht dat tussen 75 en 100 wel ongeveer gemiddeld zou zijn, we hebben ook geen grote families.
    Maar ik ga geloof ik eerst maar eens tellen voordat we gaan bestellen.
    Wel zullen we ook kaartjes sturen naar neven en nichten, ook al zien we die vrijwel nooit en sturen we geen kerstkaarten.
    Maar ik vind een geboorte aankondiging toch wat anders.

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij zijn ook begonnen met het tellen van het aantal kaartjes die wij nodig hebben, we komen nu al al bijna 70 kaartjes en ik ben er zeker van dat ik mensen vergeet. Dus we veronderstellen dat we ongeveer zo'n 100 kaartjes nodig zullen hebben....

Liefs stephanie

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik denk wij 150 (beiden grote familie, veel vrienden en ook zakenrelaties die je niet kunt/wilt passeren).

het maakt bij ons niet eens zoveel uit hoeveel we er laten drukken; we maken (ik althans) het ontwerp zelf, en de startkosten zijn het hoogst. de hoeveelheid kaartjes maakte dan niet gek veel uit.

wij hebben zoiets: we doen dit een keer voor dit kindje, en we willen het goed doen! :D

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik zit nu ongeveer op 44 kaartjes, maar wat ik mij afvraag waar moet je een kaartje naar toe sturen, ik dacht UWV (stond in brief van p&o), huisarts, verloskundige moet het nog naar meer officiele dingen?

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    zit nu op 40

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Huh? Moet dat? Ik zou niet weten waarom...

Deel Deze Pagina