30 en dan hebben we het nog ruim geteld. als we te kort komen dan laten we er nog bij drukken. mijn vader maakt en drukt het dus das makkelijk
wij hebben er 100 besteld. En als ik niet genoeg heb, kan ik altijd bijbestellen. Ik betaal per kaartje, dus lekker makkelijk!
Wij hadden er 100 besteld en ongeveer 80 verstuurd. Bestelling vanaf 100 was evenduur als 80, omdat de kaarten per stuk goedkoper worden als je er minimaal 100 besteld
wij hebben er 65 bestelt, heb liever 10 kaartjes over als 10 te weinig! Het bedrukken kost niets alleen de kaartjes opzich moeten gekocht worden
ik had er 60 besteld en nog 2 over al had ik tekort gekomen was dat geen probleem ze kwamen namelijk bij me zwagertje vandaan die een eigen drukkerij heeft dus bijmaken was zo gepiept
Ik had er zeker 80, maar kreeg er meer. Nu heb ik er nog 2 over. En ik ben maar alleen. Had niet willen weten als ik ook de andere kant van de fam kaartjes had willen sturen. Pfff
Wij hebben er 100 besteld en houden er ongeveer 15 over. Maar hebben jullie er ook aan gedacht dat je ze misschien ook gebruikt voor in de albums? En ook dat er later op school nog wel eens gevraagd kan worden om een kaartje mee te nemen voor knutselen oid. Of dat er mensen vragen om een extra kaartje om iets voor jou van te maken? Zijn maar een paar ideetjes, maar ben wel blij dat ik er nog een antal over houd. Groetjes Inge
wij zijn van plan om er 75 te bestellen, maar ik ga eerst even checken wat het ons gaat kosten als we er 100 betsellen.... groetjes susanne
Ik had er ook ruim extra besteld, inderdaad voor in de albums en mensen die achteraf nog een extra kaartje vroegen! En gewoon leuk om te bewaren voor later. Ik geloof dat wij er ergens tussen de 75 en de 100 hadden, weet het niet precies meer. Mijn schoonfamilie is ook marokkaans maar die hebben wij ook gewoon kaartjes gestuurd hoor, net zoals marokkaanse kennissen, ik denk dat ze het erg vreemd hadden gevonden als we hen over haden geslagen. Er waren zelfs nog mensen (van de marokkaanse kant van de familie)die we geen kaartje hadden gestuurd en die er achteraf nog om vroegen