Wij hadden er 100 besteld, en daar zijn er nog 4 van over. Wij hebben allebei een kleine familie, en naar vage kennissen enzo hebben wij idd ook niks gestuurd. Eigenlijk alleen naar mensen waarvan we ook wilden dat ze langskwamen om onze zoon te bewonderen. Scheelt wel dat wij allebei een aparte vriendengroep hebben, met daarin bij allebei veel vrienden. Dus daar zijn de meeste kaartjes naartoe gegaan.
ik heb 1 kaart in Esmee dr foto album geplakt en heb 2 kaarten aan een tante gegeven die heeft er schoentjes van gemaakt en in een plastic ei gedaan ,die hangen op Esmee dr kamertje
wij hebben er 50 besteld.. de naaste familie en vrienden krijgen alleen een kaartje , de rest horen en zien het wel..
Als ik het zo lees is het gemiddelde inderdaad tussen de 50 en 75 kaartjes. We zijn dus heel normaal met 75 stuks. Oja het kaartje aan de verloskundige was ik bijna vergeten. En een paar ouders van kinderen uit mijn zoontjes klas. Bedankt!
wij komen aan 55 mensen, ik stuur alleen de mensen die ik regelmatig zie een kaartje, de rest krijgt het wel via de hyves te horen
Zou er minimaal 2 bewaren.... eentje voor de kleine zelf... (om in te plakken)... en eentje voor jullie als ouders zelf......
160 kaartjes per post en nog eens 60 per e-mail (mijn avondschool, verre collega's, verdere kennissen, vroegere vrienden, ex-klasgenootjes,...)
Wij hebben 140 kaarten besteld en hebben nu zo'n 125 mensen die een envelop hebben... heb dus nog wat reserve
Wij hebben er voorlopig ongeveer 110 nodig dus zullen er 120 bestellen! Wij laten onze kaarten zelf maken (eigen ontwerp) wat ongeveer op een 220 EUR komt (doenbaar vind ik zelf)!
Ja... het is nou eenmaal duur... wij hebben een "merk" kaartje en die kost 3 euro per kaart... nou 140 keer.. reken maar uit.. Maar hijs zooooooooooooo leuk
jeetje! Die van ns is van Mercard, dus ook een "merk" kaartje en kost 1,80 per kaartje! En dan is het nog een super apart kaartje ook
Ja, wij hebben woezel en pip en die zijn nog erg exclusief in nederland... helaas is de prijs dat ook
Ik ben al een tijdje bezig met een lijstje, tot nu toe zullen wij er ongeveer 80 nodig hebben, dus denk dat we er 100 bestellen, voor die mensen die ik tot nog toe nog vergeten ben,
100 besteld, heb er nu nog 4 over. Had er 2 gerekend voor fotoalbums, dus hadden er 2 over. Goed gerekend dus! Overigens hebben we van iedereen die we gestuurd hebben wat gehoord. De meesten zijn langsgeweest en degenen waar we 't kaartje ter kennisgeving aan gestuurd hadden (tandarts, huisarts etc.) hebben ook allemaal wel een kaart o.i.d. gestuurd.
zoals ik al zei heb ik er 150 - 200 nodig maar voor ons valt dat relatief gezien goedkoop uit. wij hebben ook een eigen ontwerp voor de kaartjes. daar betalen we 1 keer voor, die prijzen zijn best hoog. maar dan is het zonde als je het maar voor een paar kaartjes doet. dus hoe meer, hoe goedkoper. de kaartjes met envelop blanco kosten 90 cent.