Hier iets van 70 verstuurd, naar familie en vrienden voornamelijk, maar ook naar een paar vrienden van onze ouders. Van eigenlijk iedereen een kaartje terug gekregen.
Eerste keer heb ik ook al mijn klanten een kaartje gestuurd. Toen hadden we er ruim 200 in totaal. Tweede keer niet meer gedaan, en nu ook niet. Ik heb nu ca 60 kaartjes staan, man moet zijn collega's en evt. vrienden van hem er nog aan toevoegen. Denk dat het er totaal zo'n 75-80 gaan worden.
Bij de oudste haddden we er 85 verstuurd ofzo. Hadden er 100 besteld, qua prijs maakte dat weinig uit. Bij de jongste 55 verstuurd dacht ik. Zijn toen wat meer gaan selecteren, ook vanwege de kosten.
Hier een lijstje van ongeveer 40 mensen, bestellen er 50! Stuur ook alleen familie, vrienden en werk!
Nooit aan gedacht! Slim, voor de wat vagere kennissen of collega's waar je weinig mee te maken hebt ofzo!
Wij gaan 50 kaartjes bestellen... Alleen familie,vrienden, collegas Bij mijn eerste waren het er 100, maar dat gaan we nu niet doen.
Hier bestellen we er 100. Die gaan naar familie (broers, zussen, ooms en tantes), alle vrienden, wat verdere kennissen en werkcontacten waar we ook persoonlijk een klik mee hebben. Verder een stuk of wat naar vk, huisarts, verzekering, zwangerschapsgym en ook de omwonende buren krijgen een kaartje. Internationale vrienden krijgen het kaartje per mail... wel zo makkelijk!
Wij hadden 140 besteld, daar hebben we er nu zo'n 10 van over. Wij vonden het leuk om iedereen een kaartje te sturen. Familie (ook verre), vrienden, kennissen, collega's, buren, verloskundige en ziekenhuis waar hij is geboren. Wij vinden het niet erg als niet iedereen een kaartje stuurt of op bezoek komt (dat laatste liever niet zelfs haha), die zouden de volgende keer ook weer een kaartje van ons krijgen. Wij vinden het gewoon leuk om te laten weten dat we een kindje hebben gekregen! Daar hoeft voor ons niet perse een reactie op.
Wij zitten ook een beetje met dit dilemma. Bij de laatste telling kwamen we op ongeveer 75 uit. We denken erover om er 90 te bestellen. Voor mensen die we toch per ongeluk vergeten zijn, voor in het plakboek etc.
Wij hebben er zojuist 75 besteld. Met de telling kwamen we tot een schappijke 64 kaarten. De rest is voor plakboeken etc. Of mensen die we zijn vergeten. Gewoon familie, vrienden, kennissen en mensen die me gesteund hebben. Ook gaat er 1 naar onze werkgevers.