Verstandskies probleem

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daantje26, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Ik heb al een tijdje last van een verstandskies die niet lekker door komt.
    Hij blijft onder het tandvlees zitten maar wil er niet door komen... Pijnlijk en opgezwollen klier aan die kant.
    Die kies ernaast zit nu ook al een rode gezwollen rand omheen, de kaakchirug bij ons in het ziekenhuis heeft past in september plek!

Hoe is dit vol te houden? Iemand tips ?

2. Kino

Kino Actief lid

12 mrt 2015
    142
    0
    16
    In September pas... Dat is zo niet chill! Ik ken de pijn, soms weet je niet waar je het zoeken moet.

Misschien bij de apotheek Period-aid met een spuitje halen? Ik had altijd het idee dat het daardoor een beetje verdoofde, en goed schoon werd waardoor het minder ging ontsteken. En met dat spuitje kan je goed gecontroleerd spuiten.

Succes, en sterkte!!!

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Waterstofperoxide 3% 1 op 1 verdunnen een gaasje erin drenken en daar 10 min op dichtbije bakje eronder om in te kwijlen zodat je het niet doorslikt

Eerst prikt het en het smaakt vies maar is echt een wondermiddel je haalt het bij de apotheek

Vraag ook of je tandarts wil bellen met kaakchirurgie vaak kun je dan al na 2 dagen terecht

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Heb ik ook! Had er 2 weken enorm last van en het is nu weer afgezakt. Voel het wel als ik er met mijn tong overheen ga. Ik heb eigenlijk niet zo zin om hem te laten verwijderen gezien het weggesneden moet worden..... Heb er vast spijt van als het de volgende keer weer opkomt dat ik niet gelijk een afspraak heb gemaakt. Wel laat trouwens! is er geen ander zh?, vaak kun je op websites lezen hoelang de wachttijd is.

Deel Deze Pagina