Hoeveel geduld moeten we hebben

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door samkids, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Drew , wat een vervelende droom zeg , kun je zien dat je in je slaap er ook erg mee bezig bent ...24/7

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Trees ik woon in Delfzijl. Ik werk wel in de stad in Paddepoel.
    Spannend bij jou.
    Natuurlijk zou je ook bereken wanneer het zou beginnen.
    Ik hoop voor jullie dat het een krummel is die negen maanden in je warme buikje blijft zitten.

Drew dat dacht ik ook dus ook gelijk daarom werd ik ook raar van het nu al groots op hyves zetten straks gaat het mis en dan?
    Ik heb wel een relaxte avond gehad lekker huispakkie aan en niks doen.
    Wat een vreemde droom had je je blijft er echt steeds mee bezig he.
    Ik heb dat ook hoor als iemand me verteld ik ben zwanger dan ben ik ook ineens niet zo vrolijk kan er niks aan doen ik heb altijd gevoel dat ik aangevallen word ofzo.

Marjon ik hoop voor je dat dit het begin is van een hele mooie tijd dikke knuff.

Liefs Chantal

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden, daar ben ik weer even.

@Drew, ik herken dat wel van die rare dromen.
    Ik heb het ook.
    Dan vraag ik me steeds meer af hoe mensne nu kunnen zeggen dat we het naast ons neer moeten leggen als we zelfs in ons onderbewust zijn er steeds mee bezig zijn.

@Trees, voor jou is het zeker weer spannend.
    Maar ook heel normaal dat je weer telt wanneer het weer fout gaat.
    Tenminste ik denk dat dat normaal is.
    Ik doe dat namelijk ook.
    Ik weet b.v. nu al wanneer ik de laatste IVf poging heb en ik kijk mijn agenda al helemaal na, of de afspraken die ik heb wel door kunnen gaan als de poging mislukt.
    Eigenlijk belachelijk, maar het zit er zo in gebakken.

@Channes, ik blijf dat ook steeds houden hoor, die moeilijke momenten als andere WEL zwanger zijn.
    Ik hoop dat je hang en baaldagje, je even goed heeft gedaan.

Sorry, meer heb ik even niet onthouden.
    Iig een dikke knuf voor wennes en Marjon.

Ik ben dus ongesteld geworden op mijn verjaardag gister.
    Ik had me mijn verjaardag wel anders voorgesteld :(
    Omdat het nog niet echt goed doorzette het ik nog even gewacht met de pil nemen.
    Maar nadat het vandaag volop door heeft gezet, begin ik vanavond maar "fijn" met de pil.
    Bah wat een rotgevoel.

We zijn nu volop aan het pakken voor onze vakantie.
    Morgen nacht vertrekken we.
    Ik heb er wel zin in, ondanks alles. Ben alleen nu al bang voor de confrontatie daarna, als je weer het gewone leven moet oppakken.
    Gelukkig gaat het met mijn neefje iets beter.
    De medicatie tegen de epilepsie lijken te werken.
    We zijn vanmiddag zelfs samen naar het ZH restaurant geweest.
    Hij was heel spraakzaam, alleen bekaf daarna.

Nou meiden, ik spreek jullie na mijn vakantie.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs Hope

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Hope; meis een hele fijne vakantie, hopelijk kun je er toch van genieten. En wel erg vervelend dat ongi net komt opzetetn op je verjaardag:(. Wel fijn dat de medicatie toch zijn werk blijkt te doen..

@ Drew; Ook hier wel heel herkenbaar die dromen. En dan mensen die maar zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn...JA HOE DAN???

@ Trees; Erg spannend meis hoop zo je zwanger bent EN dat het goed blijft gaan.

Hier vandaag een ontzettende kl*te dag:(
    Ik voelde me na donderdag, toen we te horen kregen dat we meteen verder mochten met hormooninjecties, erg sterk en toch wel opgelucht. Ik was weer vrolijk en niet meer zo down.

Tot vanmiddag...Kwam bij mn moeder om iets af te geven was mijn zusje daar ook met haar man en kindje(2jaar). Dus mijn nichtje komt naar me te gelopen en jullie voelen hem natuurlijk al aankomen ze had een t-shirt aan met de tekst...Hoera ik word grote zus!!
    Heb ze nog net met een lach kunne feliciteren maar daarna brak ik...Voelde me zo schuldig naar mn zusje toe maar kon het echt niet tegen houden. Gelukkig snapte ze het heel goed en hebben we met zn drieeen staan huilen.
    Ze is vandaag 5 weken zwanger....gisteren 5 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn BBZ...

liefs Wen

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja wennes dat zijn van die momenten dat je ff helemaal breekt en weer met je neus op de feiten wordt gedrukt .........Fijn dat ze het wel begreep .........................................dikke knnuufffff

@Hope , fijne vakantie , probeer ervan te genieten , en toch nog gefeliciteerd met je verjaardag

6. samkids

samkids Niet meer actief

Oh Wennes, ik zit hier bijna mee te huilen. Ik kan me precies voorstellen wat jij gevoeld moet hebben.
    Vandaag nieuwe dag, dus hopelijk voel je je vandaag beter.

Hope, je zal het niet meer lezen, maar toch fijne vakantie. Geniet er van.

Trees, hoe is het eigenlijk met je boot?

Marjon, fijne zondag gehad?

Mijn zondag was prima: golfles gehad, daarna verjaardag en daarna lekker op de fiets naar mijn ouders en daar... jaaaaa, gebarbecued! :) En daarna op de fiets naar de stad om een ijsje te halen.

Fijne dag vandaag!
    *kus*

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    He Drew , we hebben een fijne zondag gehad , we zijn naar Bobbejaanland geweest , het begin was erg nat want het regende behoorlijk.
    Gelukkig hadden ze een kinderspeelpaleis binnen , dat is voor die van ons natuurlijk nog heel erg leuk..Gelukkig begon he rond de middag op te klaren en is het nog erg mooi geworden ....

Golfles , dat doen er een paarstelletjes bij ons uit de vriendengroep bijna elke zaterdag als het een beetje weer is , die zijn ook lid van een golfclub ...

diikkkkeee knnuufffffffffff

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Trees al meer kwaaltjes ????

Drew , ik zie aan je banner dat het bij jullie ook een beetje spannend aan het worden is ......... wat denk je ????

9. samkids

samkids Niet meer actief

Hey Marjonneke. Oh ja, Bobbejaanland... lekker met de regen. Gelukkig klaarde het inderdaad in de loop van de dag op. Hier pas vanaf een uurtje of 14.00. Toen werd het droog. En vanaf 16.00 begon het zonnetje te schijnen. Goed te lezen dat je toch een leuke dag hebt gehad. Jij en je lief waarschijnlijk gewoon lekker achterover leunend met een kopje thee/koffie? Of hebben jullie actief mee gespeeld binnen?

Hier is het inderdaad tegen mijn NOD aan het lopen. Zit nu op 10 dpo en vorige cyclus had ik een LF van 11 dagen... Morgen dus theoretisch mijn NOD, maar ik zet em effe op overmorgen. Nu kan ik me nog inhouden niet te testen. Maar dat is eigenlijk ook omdat ik weinig voel en dus niet het gevoel is dat het raak is. Eerst had ik er een goed gevoel over, nu heb ik gewoon de kramp die ik altijd heb. Verder weinig tot geen kwaaltjes... Waarschijnlijk komen morgen of overmorgen de rode duivels gewoon weer langs. :(

Trees, hoe issie bij jou? Wanneer denk je dat je NOD is? Zeiden ze bij de kliniek waar je in augustus heen gaat nog iets over wel of niet zwanger worden in de tussen tijd? Je hoefde van hun niet 'on hold' te staan of zo? En wanneer gaan jullie op vakantie?

Wennes, ben je je dag een beetje doorgekomen? Of toch de hele dag nog aan je zus moeten denken?

Channes, hoe is het met jou? Hoe voel je je? Al steeds meer zwangerschapssymptomen?

Ik heb een drukke dag gehad. Net gegeten nu even lekker relaxen onder de douche, daarna beetje tuttebellen en dan lekker de beentjes omhoog op de bank.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat was wel lachen daarin bobbejaanland , alle pretparkbezoekers zitten kletsnat binnen en nergens geen koffie of thee te bekennen , kunnen ze geld verdienen , doen ze het niet !! Maarwaarschijnlijk hadden ze al grof geld verdiend aan alle regenponcho's , want daarliep iedereen in .........................
    Vrij relaxed zitten kunnen wij meestal niet , want Tara gaat altijd van alles proberen waarze eigenlijk nog te klein voor is ....Thijme was dit keer wel heel stoer , hij is samen met papa in king kong geweest een nieuwe attractie ...eindelijk iets wat Tara niet durfde en Thijme wel ..(tara was achteraf ook nog te klein en zou er ook niet in hebben gemogen )

Je voelt zelf wel als je tegen je nod zit of het wel of niet raak kan zijn , hoop dat je gevoel het dit keer mis heeft meid !!!!!

Drew , je moet trouwens eens onderaan de banner van Trees kijken ;);););)

11. samkids

samkids Niet meer actief

Ik was net even op WBM en zag het goede nieuws daar al. :)
    Ik hoop dat ze hier nog wel wil mee kletsen en zich niet bezwaard voelt!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee denk niet dat ze zich bezwaard zal voelen hoor , denk dat in haar geval zeker telt eerst maar eens zien en dan pas geloven ....................................................

13. samkids

samkids Niet meer actief

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me wel voorstellen drew , zo tegen je nod en dan toch weer zwanger nieuws , dan gaat het kriebelen .......... Ik heb er altijd vel last van die hyperdepiep -stemming als ik op het bankie mag gaan zitten .........stiekum denk ik zat ik maar weer rond mijn nod , en aan de andere kant vind ik het steeds spannender worden dat ik het eigenlijk ook weer helemaal niet leuk vind ....................

Weet je Drew wat ik eigenlijk vind , dat wij nu ook wel weer eens aan de beurt zijn !!!!!!!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou zie ik pas dat ik je 3x is scheepsrecht een link is naariets heel moois !!!!!!!!!!!!!!!!!

Julie hebben het verdiend , meid !!!
    spannend !!!!!!

Dat zal een heleboel blijdschap zijn en een heleboel angst.......

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat ik dat niet zag , dat is weer zo'n blonde actie van me !!!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Drew bij jou ook spannend ik hoop voor jullie dat het raak is mag nu wel een keertje toch.
    Wij zijn het weekend ook goed doorgekomen.
    We hebben oma een dag ontvoerd we zouden naar Emmen maar de weg lag eruit toen zijn we bij kamp westerbork terecht gekomen heel indrukwekkend jeetje zeg. Oma vond het geweldig daar gaat het om:)
    Ik heb nog nergens last van ik hoop dat het volgende week wel zo is.

Marjon wat je zegt wij mogen ook wel een keer aan de beurt zijn.
    Vreselijk elke keer weer ongesteld worden nu ik heb er echt de balen van.

Hope een hele fijne vakantie geniet ervan.

Liefs Chantal

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben ik toch niet de enige , die de link niet ziet !!:p:p:p:p

19. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Haha nee zeker niet Marjon ik zag het ook net pas toen ik het berichtje van Drew ergens anders tegen kwam. Terwijl ik vanmiddag ook wel gelezen heb 3x is scheepsrecht...haha.
    :):)

20. samkids

samkids Niet meer actief

Ha, nou zie ik pas dat het niet helemaal duidelijk is. Blijkbaar omdat ik binnen deze site link naar een andere pagina, geeft-ie niet echt dat http: // www bla bla bla.... maar alleen de titel van het onderwerp. Ik kan me voorstellen dat het een beetje onduidelijk was. Maar ik wilde het een beetje spannend maken. ;)

Maar lieve Marjon, wij mogen nu inderdaad ook wel eens aan de beurt zijn. Ik ga dus heel hard duimen dat deze ronde voor jullie allemaal raak is.

Channes, ik heb ook niet echt kwaaltjes nu. Alleen dus kramp en een beetje last van mijn boobs, maar dat heb ik iedere ronde wel.
    Hoe was dat de vorige keer bij jou? Merkte je toen echt goed dat je zwanger was, had je veel kwaaltjes?

Oooh, ik vind het zo spannend!! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, gewoon van opwinding. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over. Dat wil zeggen: ik denk dat ik mijn NOD wel overleef, want het was al zo'n duidelijke streep. Maar daarna... zou ik dan eindelijk ook met een dikke buik mogen showen over een paar weken/maanden?

Deel Deze Pagina