Hier ook kamperen. Afgelopen jaar met de vouwwagen nu hebben we net een rapido klapcaravan op de kop getikt! met grote voortent en luifel. No way dat ik 1500 euro per week betaal. Plus rijden, tol, eten etc. Nee, ook allin trekt me totaal niet. Al was ik miljonair dan nog zou ik gaan kamperen, oke, misschien incidenteel in een huurtent omdat ik dan minder hoefde mee te nemen. Ik vind het 's avonds vooral zo gezellig op een camping! ik zit wel wat te kijken in Frankrijk maar 90 euro per nacht kamperen vind ik ook erg veel. Volgend jaar zitten we nog op de Veluwe, jaar erop Frankrijk. Maar wat en hoe weten we nog niet
Meer dan 5000,-, gezin van 4 persone Bedragen zijn incl. eten en eventuele skilessen, skipassen, skihuur autokosten, tolgelden, excursies etc. maar exclusief aankopen op een shopdagje. By the way: wij houden wel van luxe accommodaties en ik kook op vakantie noooooooit zelf Carnavalsvakantie 8 dagen skiën in een hotel met HP (3000) Mei (Pinksteren) 4 dagen Bosrijk Efteling (1200) Zomervakantie 15 dagen Oostenrijk hotel en appartement (4000) September/oktober lang weekendje weg met z'n 2 (350) Totaal om en nabij 8500
Niet zelf koken op vakantie lijkt me heerlijk! maar in mijn geval onmogelijk. Ik moet tarwe/glutenvrij eten. 1 keer de mist in en ik heb 3 dagen heel veel buikpijn, buikloop een en al ellende. Ik durf uit eten zeker in het buitenland niet aan. Jammer, zeker, maar er ziek van worden is ook geen optie.
woww.. eum nou onze vakanties 5 personen zeer budget vanwege weinig geld op het moment: vakantie 1) in een tent op een boerencamping 2 nachten: 60 euro vakantie 2) in mijn zus haar huis 10 dagen op vakantie, alleen reiskosten verder niets vakantie 3) met mijn ouders 2 nachten op een boerencamping in tent 70 euro vakantie 4) met mijn schoonouders 4 nachten in een boerderij-appartement 200 euro totaal: 60+70+200=330 en dan nog reiskosten 80+20+25+25=150 totaal 480 euro uitgegeven aan onze vakanties deze zomer. En we koken gewoon zelf tijdens de vakanties alleen we kopen wel wat luxere producten en af en toe een ijsje buitenshuis.
Das zeker waar .. ik zou het koken ook best kunnen missen op vakantie. .. maar aan de andere kant vind ik in een restaurant zitten met 2 kleine kinderen ook niet altijd even fijn.... In je eigen app kunnen ze tenminste gewoon lekker rondrennen en na het eten meteen weer spelen ... We hebben deze zomer denk ik een x of 5 uit gegeten en de rest zelf gekookt.
Voor de kinderen dus. Mijn kinderen vinden een camping echt heel erg leuk en als ze vriendjes maken is dat voor ons ook fijn. Bovendien hadden we een luxe stacaravan, 3 slaapkamers, 2 badkamers, airco. Is prima bevallen.
Nog een voordeel van een camping. Speeltuin naast het restaurant. Zelf lekker eten en kindjes tussendoor spelen. Relaxed hoor.
Hier zeker meer dan 5000 euro aangezien de zomervakantie alleen al zoiets was. We zijn begonnen in het begin van het jaar met een weekje centerparcs. Huisje viel geloof ik mee door prenatal voucher dus geloof bijna 500 euro en dan alles daar doen denk ik bij elkaar zo'n 1000 euro. Lekker veel uiteten en leuke uitjes doen. Nog ergens een overnachting in een hotel gedaan maar dat was omdat we geen zin hadden om na een feestje naar huis te rijden. Dus dat was 100 euro ofzo. Zomervakantie 2 weken weg naar Mallorca. Dat was bij elkaar met reis, verblijf, eten, paar dagen huurauto en leuke dingen doen richting de 6000 euro. Daarna Nog 2x een lang weekend wezen kamperen. Bij elkaar 250 voor de plaats en Dan kwamen de uitjes en elke dag uiteten er nog bij. Dus ik denk zo'n 750 euro en mijn vent wilde uiteraard nog vanalles voor t kamperen wat we alleen een blauwe maandag doen. Dus dat was ook weer 309/400 euro. En nu komt er nog een weekendje ponypark city aan. Huis bijna 300 geloof ik. En dan kosten daar nog. Dus zal ook gauw wel zo'n 600 euro worden. Als je t zo opsomt best een smak geld. Maar vakantie betekend voor mij ook echt niet op de centen letten. Gewoon genieten en alles doen wat we willen.
Het verschilt per jaar. Om de 2 jaar gaan we naar Zuid Afrika. De tickets alleen al zijn heel duur. We gaan meestal 3 weken en 1 week daarvan in den hotel of B&B. De overige dagen bij familie daar. Wel de hele dag op pad en bijna elke dag uit eten. Oh en de autohuur, is ook zo 1000 euro. Naar de game reserves, zwembaden en halve land door rijden. Dan komen we uit op zo'n 7000 euro per trip. We gaan elk jaar naar Engeland. Ene keer met kerst en amdere keer in de zomer. We logeren dan bij familie daar. Wat minder uit eten enzo want Engeland kennen we nu wel dit kost ons zo'n 750 per keer. Volgend jaar gaan we naar Malta. Ik wil een keer op vakantie zonder bezoekjes of logeerpartij en bij de in laws
Hier net zo.... de kids kleden zich smorgens aan en zijn de hele dag op pad met vriendjes en vriendinnetjes. Heerlijk! En je hebt kamperen en kamperen.... Wij zitten ook altijd in een caravan met airco, 3 slaapkamers etc. Dat is echt niet afzien hoor. Vorige jaar in de mei vakanite weer eens een hotel geprobeerd. Vonden we alle 4 vreselijk
Ieder zijn ding. Onze kinds vonden kamperen, ja in een zogenaamde luxe caravan, helemaal niets. En wij nog minder. Als wij op vakantie gaan willen we gewoon echt luxe, dus behalve niet koken, ook geen bedden opmaken, wassen, vaat opruimen, en zand zien weg te krijgen uit de caravan. Ik vond het puur behelpen, dus nogmaals... Ieder zn ding. Onze kinderen maken heel snel vriendjes in een hotel of resort. Wij kiezen altijd voor hotels waar een grote indoor en of outdoor speeltuin bij zit, zodat we lekker op ons gemak kunnen eten en de kids zich amuseren. Dus dat vindt je niet alleen op campings....
Afgelopen zomer waren we 1600 kwijt voor de vakantie excl eten etc, we zijn dan nog een weekend naar de camping geweest en we gaan in het najaar nog een weekend weg. Camping was 100 en najaar is zon 400 totaal... Denk dat wij max 2500-3000 kwijt zijn per jaar aan vakantie We zijn met 2 volwassenen en 1 kind
Ik heb 1000 - 3000 gestemd Als ik kijk van zomervakantie vorig jaar tot nu: Zomer 2015: 2 weken zuid frankrijk totaal 1500 ongeveer. Herfst 2015: weekje Denemarken (verblijf betaald Door fam) ik denk rond de 400 euro uitgegeven aan uitjes, eten en diesel. In mrt 2016: 3 dagen disney 360 euro voor verblijf en entree. En voor eten, cadeautjes etc toch ook wel 300,- Regelmatig gaan we dagjes weg (centerparcs, plopsa, dierentuin, pretpark etc. ) op jaarbasis ook gauw 500 euro.. of meer..