Hoeveel geef je uit aan boodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roze78, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    bij de AH... heb echt een bloedhekel aan de aldi of lidl, alleen al daar in de rij staan kost al 45minuten.... maar meestal voor 50 à 60 euro en als producten op zijn die je niet wekelijks nodig hebt op zijn rond de 90 euro per week.. ik let op aanbiedingen en huismerken enzo, maar heb toch ook een aantal producten waar het me niet om de prijs gaat zoals coca cola, fanta enzo

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Trouwens is het wel opvallend dat sommige huismerken van supermarkten duurder zijn dan de 'echte' merkartikelen. Dat is ook wel eens handig om daarop te letten.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wij zijn rond de 200 euro per week kwijt, en ons gezin bestaat uit 1 baby en 3 (bijna 4) volwassenen (mijn oudste 2 kinderen zijn 19 en 17) een puber van 15, een grote hond en 4 katten.
    Ik doe boodschappen bij de Lidl en c1000 en enkele dingen komen bij de Aldi vandaan (zoon wil bv perse de cassis van de Aldi)
    Van sommige dingen koop ik alleen A-merken, niet omdat ik wat om die merken geef maar gewoon omdat een goedkoper merk niet te eten/drinken is.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    100 euro per week maar dan excl luiers en melkpoeder.
    Zou echt wel minder kunnen, maar dat is niet nodig in ons geval. Ik vind dit al een keurig bedrag

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij zijn met 2 personen, en we zijn tussen de 60 en 80 euro kwijt per week...

6. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    60 euro, incl luiers en melk.
    Zijn met z'n drietjes, en kopen bij de C1000.

7. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    :confused:

Daar doe ik het een hele maand mee!

Wat een verschillen zijn er! :eek: :)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    te veel.

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wij geven iedere week rond de 50 a 60 euro uit! Dat vind ik al veel hahaha, we doen boodschappen bij de c1000 en als het drinken op is halen we meestal veel bij de Liddl of Aldi

10. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    wij zo rond de 70 euro per week, en dat vind ik meer als genoeg. zou liever rond de 50 euro zitten maar met babyvoeding en luiers enzo ga ik dat niet halen.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Max. 200 in de maand. Met 2 personen, 1 hond en 3 katten. Dan ook echt alles gaat eraf diervoeding, drogisterij. enz.

Haal bijna al het drinken bij de lidl, scheelt dat we allebei niet van cola, sinas enz. houden. Haal veel groente bij lidl, dit blijft veeeeel langer vers als uit een andere supermarkt. Komt waarschijnlijk omdat heel veel bij deze lidl bijna dagelijks leeg gaat.
    Kipfilet, los ingevroren, spare ribs, yoghurt, salades voor op brood.afbakbroodjes eigenlijk heel veel halen we bij lidl.

De rest bij deen of vomar.
    En ik kan me heel goed aan mijn lijstje houden en koop dat ook echt niets meer. ook niet in de reclame.

We hebben heel af en toe een uitspatting en als martin dan wat extra's heeft verdient met zijn eigen bedrijf gaan we koekjes en lekkere dingen halen, hihi meestal s avonds . Normaal zijn er dus geen of 1 pak koeken ( en dan eierkoeken ofzo) in huis.

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tussen de 50 en 100 euro per maand.

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    280 euro per maand ik gebruik max 70 euro per week.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij zijn denk ik rond de € 300,- kwijt per maand en dat is exlusief voer voor mijn dieren (katten, konijnen en kippen), toiletartikelen zoals deo en shampoo, en kaas en brood (dat haal ik bij de kaasboer en de bakker).

Soms is het iets meer, soms minder.

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ongeveer 350,- P.M. inclusief luiers en andere duurdere dingen.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ga denk ik met mamak mee boodschappen doen :confused: ! Hihi ;)

Ik vind dat we veel te veel uitgeven 400 euro per maand, daar zit wel alles bij, luiers (al ben ik maar 30 euro per maand daaraan kwijt) katteneten enz. Ik weet zeker dat dit goedkoper kan.

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hee wendy.. Nou je mag best een keer mee hoor :p haha
    Het is allemaal goed te doen en wij eten ook echt gewoon merkspullen enzo... Het enige wat bij ons gewoon heel erg scheelt is dat we geen vlees eten en dat we alle groenten en fruit op de markt halen...

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja dat scheelt inderdaad! Ben zelf ook niet zo'n carnivoor, mijn man wel hihi. Op zich ben ik er niet zo heel veel geld aan kwijt. De markt is inderdaad wel een optie, alleen staat ie hier alleen op zaterdag en tegen de tijd dat het woensdag is, is alles al bedorven zowat.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik moet zeggen dat ik er eerst niet op lette wat ik uitgaf aan boodschappen en laaide gewoon alles in waarvan ik dacht dat ik het nodig had. Gooide af en toe ook veel weg (over de datum of zo). Ik vond het op een gegeven moment echt niet meer kunnen. Nu maak ik begin van de week een menuutje zeg maar. Daar schrijf ik op wat we de komende week eten. Dan kijk ik wat er nog in de voorraadkast en zo staat. Dan ga ik eerst naar de Lidl en wat ik dan nog nodig heb haal ik bij C1000. Scheelt me echt enorm. Ben nu denk ik zo'n 70 euro per week kwijt. Vind ik best netjes met 2 volwassenen en 2 kindjes.

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Echt waar?! :confused:
    Dat is wel slechte kwaliteit dan... hier is alles altijd MINIMAAL een week goed en soms zelfs wel 2 weken (in de koelkast dan)

Deel Deze Pagina