Sinterklaas is hier vrij goedkoop want het is alleen een schoencadeautje. Met zijn verjaardag de 12e december en kerst krijgt hij meer.
Ik heb werkelijk geen idee Geen budget en heb het ook niet opgeteld Is hier wel elk jaar weer puzzelen met Sint, 6 dec jarig en kerst
Beiden rond de 5 euro en een kist mandarijnen en zak pepernoten. We vieren kerst uitgebreid en hebben daar een ruim budget voor. Met Sint krijgen ze 1 kadootje voor de vorm want drukke week met verjaardagen.
Voor het eerst Sinterklaas hier en ik had her en der al wat kleine schoenkadootjes gekocht, maar voor pakjesavond krijgen de dames (1,5 en 3,5) samen een keukentje met toebehoren, de jongste snapt het toch allemaal nog niet en die heeft zat speelgoed, de oudste raakt langzaam toe aan nieuwe uitdaging. Ik sta een beetje dubbel in het budget-verhaal. Aan de ene kant vind ik het bezopen om een kapitaal uit te geven, maar aan de andere kant koop ik liever iets duurzamers dan een berg goedkope troep. Als compromis naar mezelf is het een mooi houten keukentje geworden, met verschillende houten etenswaren en metalen pannetjes en nog veel meer, maar wel van mp, dus voor een acceptabel budget. Volgens mij zit ik onder de 100,- voor samen, inclusief schoenkadootjes. Alleen wil ik voor kerst nog het Duplo prinsessenkasteel...... Want jarig zijn ze pas in de zomer weer.....
Pff hier inmiddels rond de 200 euro vieren 2x Sinterklaas en op mijn man zijn werk ook nog. En heb echt niet eens overdreven veel vind het eigenlijk te gek maar ja het is nu eenmaal zo
Hoi allemaal, Wat is het toch een leuk feestje, he? Ik zie wel dat iedereen het anders doet wat betreft hoeveelheid cadeaus. We zitten hier op: Badspeeltje 8 euro Veger en blik 4 euro (Je kan hem niet blijer maken ) Grote knuffel olifant 15 euro En van opa en oma gereedschap 10 euro Bootje voor in bad 3 euro (schoencadeautje) Brandweermanhelm en blusser 4 euro (schoencadeautje) Stempels 2,50 (schoencadeautje) Oftewel 46,50 euro, 3 keer de schoen zetten en 4 cadeaus op pakjesavond vind ik eigenlijk al best veel voor een twee jarige.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar rond de 600 euro (500 euro van ons, 50 van mijn vader en 50 van m'n zusje). Ik denk dat mijn moeder ook nog wel wat doet, maar dat weet ik niet zeker. Ik moet hard nadenken, maar dit is ongeveer wat hij krijgt: LEGO city stadsplein (145 euro) LEGO city complete treinbaan (189 euro) LEGO city brandweer (40 euro) LEGO creator 4 seizoenen huis (50 euro) Hijskraan (22 euro) Tiptoi basisdoos (44 euro) Monopoly junior (25 euro) LEGO bewaardoos (15 euro) Ik leer letters (10 euro) LEGO city Wegdelen 3x (30 euro) Totaal: 570 euro. Nu denk ik dat de treinbaan toch met z'n verjaardag ga geven. Dan is het 390 euro.
Geen idee eigenlijk heb het niet opgeteld hebben ook geen budget kijken gewoon wat we leuk vinden en kunnen gebruiken. Als ik opa's oma's en tantes niet meetel dan denk ik dat wij zelf op ongeveer 200 zitten schat ik misschien iets meer, heb niets geteld. Mijn ouders, mijn zusje, mijn oma, schoonouders en zus van mijn man doen ook nog cadeautje. We hebben 5 december Sint Dan 21 december haar verjaardag 23 december mijn verjaardag Daarna kerst nog. Heeeeeel veeeeel cadeautjes in korte tijd.
Ik zit nu denk ik ongeveer op 100 a 130 euro per kind...en ik heb ook nog kerstcadeautjes ( dat laatste zijn voornamelijk boeken en spellen) Voor sinterklaas echt speelgoed als lego en little live pets et cetera...) e Kerst is meestal van spellen, boeken en knutselspullen
Wij zitten rond de 50 euro en heb gestemd voor 50/75. Een aantal kadotjes heb ik heel erg goedkoop kunnen kopen, sommige zijn zelfs educatief, dus win/win. Ook krijgt ze nog het een en ander van de beide opa's en oma's die het hier mee vieren. Last minute toch nog wat schoenkadotjes gekocht maar dat is voornamelijk wat knutselspul. Ze wilde eerst haar schoen niet zetten totdat ze zag dat het toch leuk was op de tv. Ze mag dus elke zaterdag zetten en dan doen we er een kadotje in.
Ik gok dat ik zo'n 60,- heb uitgegeven. Ik heb gekocht: klei, een plastic kassa, een schoolbord, een soort van poppenhuis, een poppenstrijkplank met ijzer en een poppenschommelstoeltje. En nog een aantal kleine schoencadeautjes. Bijna alles van de Action en via een spotgoedkope Belgische webshop. Vind het nog vrij netjes gedaan qua budget. Mijn zusje neemt een paar spulletjes van mij over om te geven, anders wordt het wel erg veel, kind is pas 2,5.. Van mijn ouders krijgt ze een driewieler, die blijft ook bij mijn ouders staan, daar is ze een paar dagen n de week. Ik kan niet wachten tot het Sinterklaas is!
Ik heb vorige week voor 150 euro besteld, voor alle 3 samen. Dus rond de 50 pp. Wij slaan kerst over dit jaar, ze krijgen van de opas en omas met kerst ook kadootjes.
Ik heb haar vorige maand een groot (bijna geheel nieuw) speelgoedpakket opgestuurd voor haar kinderen voor de feestdagen.
het was hier bedoeld als dat ik niks zelf kon geven hoor... Jammer dat er gereageerd word als dat ikhet wel zelf kan betalen.. dankzij andere mensen kunnen mijn kids sinterklaas vieren en daar ben ik heel heel heel dankbaar voor..
En dat is jou eigen keuze uiteraard, maar had het even gemeld dan had ik iets minder uitgegeven en minder moeite gedaan. Maar ondanks dat, hoop ik dat je kids er blij mee zijn