licht er aan ik koop niet van die dure kleding gemiddeld 30 euro per maand denk ik deze maand iets meer 60 euro ofzo
Ik heb niet echt dat ik per maand kleren koop. Ik koop vaak iets als ik er toevallig tegen aanloop of als ik een feestje of gelegenheid heb. Dat kan voor 35 euro bij de hennes zijn. Maar kan ook een broek van 100 euro zijn. Ik koop iets wat ik leuk vind en soms is het afgeprijsd en neem ik het mee. Als we op vakantie gaan in de zomer ben ik wel geneigd om wat leuke zomerkleren te halen. Maar vind dat je het in de zomer ook vaker treft qua prijs. Maar ik draag wel merk spijkerbroeken. Dus heb niet een vast bedrag per maand. Het goedkoopste wat ik heb zal 15 a 20 euro zijn. De koopjes van 5 euro vind ik nooit.
Ik ben vandaag even wezen shoppen en 300,- uitgegeven Veel, maar...heeeeeeerlijk! Ga ik toch maar eens vaker doen.
Ik geef veel uit, zou niet eens weten hoeveel. Ik koop wat ik leuk vindt, niet alleen voor mezelf maar ook voor onze dochter en mijn man... Heb het nooit bijgehouden in ieder geval dus heb echt geen flauw idee maar ik koop elke paar weken wel een aantal dingen.