Hoeveel geef jij uit aan Sinterklaas kado's per kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupido, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel geef je per kind uit aan sinterklaaskado's

1. minder dan 50 euro

2. tussen 50 en 100 euro

3. tussen 100 en 150 euro

4. meer dan 150 euro

5. anders nl:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb 100 euro 'gereserveerd' voor sintcadeau's.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik lees ook over kindjes die dan ook jarig zijn rond de sint. Daar hou ik geen rekening mee. Ons meisje is volgende week zondag jarig, ook niet zo ver van sinterklaas af, maar ze krijgt net zo veel als wanneer ze in april jarig was geweest.

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oei ik voel me nu zon krent? Ik heb 10 euro bij de big bazaar uitgegeven en 3 euro bij de zeeman. Hij krijgt 8 kleine cadeautjes. Waar ik zeker van weet dat hij ze allemaal heel erg leuk zal vinden. Met kerst pakken we iets groter uit.

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij houden daar ook geen rekening mee. Dani is 27 november jarig en een week later is het Sinterklaas, tis extra moeilijk om dan iets voor m te halen..
    Wij halen ongeacht wanneer ze jarig zijn voor ca 40-50 euro voor sinterklaas wat.
    Van mn ouders ook nog een kleinigheidje en klaar...

*met kerst pakken we wel altijd uit*

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja tulip mijn ouders hadden daar een handje van. je bent net jarig geweest (2 dec) dus je krijgt niet zoveel als je broer hoor.

en 100 euro is voor schoolgaande kinderen (zeker pubers) echt een schijntje hoor. daar koop je met geluk 3 of 4 kadootjes van. wij hebben geen fam die kadootjes bijspekt, dus het komt allemaal van ons zelf ook. ( bij ons zijn kerst en sint 1 kostenpost zoals ik al beschreef)

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Tussen de 50-100 nu onze dochter 4 jaar is. Vorig jaar rond de 75, maar de jaren daarvoor echt onder de 50. Toen was ze nog zo klein en snapte al vrij weinig van Sinterklaas dus dan echt niet zoveel geld.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    3 of 4 kadootjes per kind bedoel je? Dat is toch niet weinig? Hoeveel kadootjes koop je anders per kind dan?

Wij doen met Sinterklaas een grote tas vol kadootjes, kleinigheidjes, voor m'n dochter en voor de andere aanwezigen. Voor iedereen zit er misschien 4 dingen in ofzo (voor mn dochter iets meer), heb je alles bij mekaar toch een flink tas vol. En t zijn kadootjes van hooguit een tientje per stuk denk ik. Dus ik denk dat ik persoonlijk ongeveer 20euro uitgeef aan m'n kind en de rest een tientje. Meer dan genoeg haha de echte kado's krijgt ze met d'r verjaardag, das 2 weken daarvoor :)

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik koop altijd voor dit bedrag al jaaaaaaaaaaren. dus gemiddeld zijn het zoveel kadootjes. behalve toen ze kleiner waren dan had je er nog iets meer voor hetzelfde geld.

9. Skye

Skye Niet meer actief

Het zal zo rond de €100,- uitkomen denk ik!! We doen dit jaar meer aan sinterklaas. Kerst doen we dit jaar ook wel kadootjes, maar minder als andere jaren. Kyra begrijpt sinterklaas nu wel, dus vandaar dat we nu switchen naar sinterklaas, en wat minder uitgeven aan kadootjes voor de kerst!!

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    haha ja dat snap ik, mijn dochter begon vanmiddag al te juichen toen ik een schriftje gekocht had voor d'r hihi die is dan al helemaal happy. Dat is met pubers toch iets lastiger :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij besteden 75 euro voor Sinterklaas en 25 voor Kerst. Vorig jaar had hij met Sinterklaas zoveel gekregen overal dat we zijn Kerst op de spaarrekening hebben gezet. En denk dat dat dit jaar ook zo gaat zijn al met Sinterklaas. Kleinere cadeau en de rest sparen.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb toevallig vandaag de sint in kopen gedaan bij bart smit.

Dochter en zoon krijgen ongeveer 40 per kind er komen nog wel wat schoen cadeautjes bij. Maar meestal maak ik dat niet te gek. Een paar chocolade munten een klein cadeautje.

Dochter krijgt dit keer vooral kleine dingetjes. Wilde het knutselen gaan bevorderen. Nu doet ze het vooral met de oude rommel van haar broer. Dus het werd tijd voor wat netter knutsel spulletjes.

Zo als klei met vormpjes. Stiften kleurpotloden leuke doosjes om het in te doen en een spaarpotje.
    Ze is ook in feb jarig en dan krijgt ze een groter cadeau. Dan zit ik te denken aan een keukentje of toch wederom iets met een babyborn. Ze is gek op baby.s en alles wat daar bij hoord;)

Zoon daar heb ik nog twee spellen voor de ds voor gekocht en een cadeaubon van 15 euro doe ik er bij. Zo dat hij zelf nog wat kan uit kiezen.

Hij is in november jarig en zijn cadeau.s heb ik al gekocht besteld en betaald.

Hier vier ik eigenlijk alleen de sint.

Met de kerst een mini pakketje onder de boom. En dan houd het op.

Voor zoon zou het leuker worden om de kerst te vieren. Maar het geld is er niet voor twee feesten. Hij is verplicht voorlopig nog de sint mee te vieren tot dat de jongste er niet meer in geloofd.

;) O ja hij heeft een spreek verbod gekregen over de sint. Hij moet zwijgen tegen over zijn zusje en mee doen haha.

Nou zo erg vind die het niet hoor:D hij denkt vast krijg ik ook nog sint cadeautjes en gelijk heeft die ;)

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja, een tikje, hihi. een autotje van 2 euro 50 wordt um niet dan.

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Toch flauw hoor :D

Maar wat voor soort kado's doe jij met Sinterklaas dan? Heb ik beetje een beeld :)

Als ik aan mn eigen jeugd denk, was Sinterklaas ook echt alleen kleine kado's, zowel als kind als op latere leeftijd, toen we surprises enzo deden, dan deden we hooguit 25gulden ofzo volgens mij. Maar pff, das lang geleden, weet t niet precies meer :)

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Tussen de 50 en 100 euro meestal.

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik wil niet meer uitgeven dan €50. Ze krijgen al zoveel van de opa's en oma's dat ik dat echt wel genoeg vind.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik denk dat wij tussen de 50-100 euro per kind doen (naar boven afronden ;) )

Ze krijgen alleen met sinterklaas cadeautjes, niet met de kerst.

Bij opa en oma voor zo'n zelfde bedrag...

Meestal kopen we 1 groter ding en daarnaast nog wat kleine dingen.

wij wel hoor. Vorig jaar hebben ze een duplo trein gekregen (de grote) en voor dit jaar dachten we aan een cars2 racebaan.

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier rond de 50 euro per kind. De oudste krijgt vooral knutseldingen en de jongste een mooi prentenboek en nog wat dingetjes.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vind alles zo duur dat ik denk rond de 150 kwijt te zijn

wil een kinderwagen voor haar en die kost al 59,00
    spel van mini loco kost 20,00
    grote dora grondpuzzel 10,00
    set pinipons het hotel 39,95
    een boek woezel en pip 14,95
    een cd zandkasteel 4,95

nou dat is het

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

Amy-lynn is 10 nov jarig
    heb vandaag ikea keuken gekocht met pannenset 100,00+ 10,00
    maar sorry tuurlijk kunnen we het missen hoor!
    maar alles is toch echt heel duur
    en anders heb ik alleen prullen

daarbij koop ik nooit veel speelgoed tussendoor

ja een fiets in de zomer en eens een puzzel of knutsel spullen

maar niet zomaar een pop van 50,00
    of een wandelwagen van 69,00
    dat vind ik meer voor de sint

Deel Deze Pagina